AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Som tittelen ansier så har jeg altså fra jeg ble født en tredje nippel rett under ene brystet mitt. Aldri hatt noe problemer med den da den er helt flat, men ser ut som en nippel (bitteliten areola med brystvorte på midten). Er nå blitt gravid. Er i uke 7 og oppdaget nå i helgen at det har begynt å vokse brystvev under denne også. Er en liten klump som er superøm som resten av brystet. Flere som har vært i tilsvarende situasjon? Hvordan ble det igjennom svangerskapet? Måtte noe gjøres? Ble det normalt igjen etter ammingen? Anonymkode: e3c9f...45c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Har ingen tredje brystVORTE. Anonymkode: f0dae...9ac 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ingen tredje brystVORTE. Anonymkode: f0dae...9ac Vet det er uvanlig å ha. Derfor jeg spør hvilken erfaring du har rundt det hvis du har en 😉 99,5% av befolkningen har ikke da jeg leste at kun 0,5% har det i Norge 😉 Anonymkode: e3c9f...45c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Brystvorte. Anonymkode: f0dae...9ac Ja, for du forsto ikke hva ts mente da hun skrev nippel? 🤦🏼♀️ Har forøvrig ingen erfaring med det, ts. Anonymkode: 27af4...606 12
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Ingen som har noe erfaring å dele? Anonymkode: e3c9f...45c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Min ble noe mørkere i farge, bare. Tror jeg 😅 Anonymkode: 26586...08c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 JA! Jeg visste ikke at jeg hadde tredje brystvorte, før min første graviditet. Jeg trodde det vare bare en føflekk - jeg hadde helt flatt brun flekk under en av puppene. Så, i min første graviditet, kom det ut en bitteliten brystvorte ut av den brune flekken, og hele område rundt ble litt hoven, som en tredje pupp, bare mini-pupp. Jeg spurte fastlegen som har bekreftet at dette er en tredje brystvorte og at ja, slikt er vanlig at det skjer i graviditet. For min del var den veldig i veien, for den havnet under puppen og i sømmen til bh, og det var plagsomt og sårt. Men også fastlege sa at det ikke noe som man vil eller kan operere bort når man er gravid, men kan opereres bort senere, hvis fortsatt plagsom. Vel, det morsomste for min del, er at min mini-pupp sammen med sin lille brystvorte har trekket seg tilbake til «jeg er bare en liten føflekk» tilstand, omtrent rett etter fødsel. Akkurat som den først tenkte «jeey jeg er også en pupp» men etter fødsel - «nope, ingen pupp her allikevel». Og jeg ammet i 1,5 år med mine ordentlige pupper altså. Ja, og jeg har vært gravid to ganger, og ved neste graviditet skjedde ingenting av dette, ingen pupp å se der, ingenting var plagsomt. Så jeg har den ennå og har ikke operert den vekk. Men ja, nå ser den ut igjen som den gjorde før graviditeter, tror jeg ihvertfall. Anonymkode: be7aa...21b 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): JA! Jeg visste ikke at jeg hadde tredje brystvorte, før min første graviditet. Jeg trodde det vare bare en føflekk - jeg hadde helt flatt brun flekk under en av puppene. Så, i min første graviditet, kom det ut en bitteliten brystvorte ut av den brune flekken, og hele område rundt ble litt hoven, som en tredje pupp, bare mini-pupp. Jeg spurte fastlegen som har bekreftet at dette er en tredje brystvorte og at ja, slikt er vanlig at det skjer i graviditet. For min del var den veldig i veien, for den havnet under puppen og i sømmen til bh, og det var plagsomt og sårt. Men også fastlege sa at det ikke noe som man vil eller kan operere bort når man er gravid, men kan opereres bort senere, hvis fortsatt plagsom. Vel, det morsomste for min del, er at min mini-pupp sammen med sin lille brystvorte har trekket seg tilbake til «jeg er bare en liten føflekk» tilstand, omtrent rett etter fødsel. Akkurat som den først tenkte «jeey jeg er også en pupp» men etter fødsel - «nope, ingen pupp her allikevel». Og jeg ammet i 1,5 år med mine ordentlige pupper altså. Ja, og jeg har vært gravid to ganger, og ved neste graviditet skjedde ingenting av dette, ingen pupp å se der, ingenting var plagsomt. Så jeg har den ennå og har ikke operert den vekk. Men ja, nå ser den ut igjen som den gjorde før graviditeter, tror jeg ihvertfall. Anonymkode: be7aa...21b Interessant! Min er også type rett under spilen til bh og til tider ubehagelig 😅 er uke 7 nå og rett under huden kjennes som en hard ert og ellers i umiddelbar nærhet er litt mykere vev, men tydelig brystvev. På størrelse med en halv langskuttet drue 🙈🤭 Får håpe den som hos deg, trekker seg tilbake og bare blir den flekken hos meg og 🤔 Anonymkode: e3c9f...45c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Da er vi ihvertfall to i Norge med sånn midlertidig tredje pupp i miniform😅 Anonymkode: be7aa...21b 2
Chantielle Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Tråden er ryddet for avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Forundret.. Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 Dette har jeg faktisk veldig lyst til å se bilde av. Skulle aldri trodd at jeg skulle få lyst til å se en annen kvinnes bryst(er) 🙈
miamia23 Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har isåfall 4 NIPPLER (brystvorter til de av dere som blir krenket av at man foretrekker å bruke nips fremfor vorte-ugh) . En under hver boobie (dette betyr pupp). De har aldri plaget meg og så ut som føflekk før jeg ble gravid med nummer 1. så ble det nesten som en barnenippel under graviditeten. plagsomt, men trakk seg litt tilbake da jeg fødte. Nå er jeg preggo (gravid) igjen og de har vokst igjen.. tror nok det er mange som har det- jeg kjenenr flere:) De kan fint fjernes, men sannsynligvis ikke under graviditeten. og nei- du får ikke melk der det er jo ikke en fullverdig nippel. 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 On 3/17/2021 at 10:29 AM, Forundret.. said: Dette har jeg faktisk veldig lyst til å se bilde av. Skulle aldri trodd at jeg skulle få lyst til å se en annen kvinnes bryst(er) 🙈 Du kan google "Harry styles four nipples" 🤪 Ikke er en annen dame men gir bra pekepinn. Jeg gikk jo som sagt til fastlegen min, og nevnte "problemet" på en av kontrollene. Og må si hun ble også litt spent og var sånn "får jeg lov å se?" Noe jeg synes er litt morsomt i ettertid, min fastlege er ei dame i 50 årene og er svart seriøs dame. 😗<- får ikke slettet den ikon 🙈 Anonymkode: be7aa...21b 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 10.36): Da er vi ihvertfall to i Norge med sånn midlertidig tredje pupp i miniform😅 Anonymkode: be7aa...21b Jeg kjenner en mann som har fire brystvorter😄Men det høres ut som man slipper billigere unna som mann.. Anonymkode: cab49...413
Forundret.. Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du kan google "Harry styles four nipples" 🤪 Ikke er en annen dame men gir bra pekepinn. Jeg gikk jo som sagt til fastlegen min, og nevnte "problemet" på en av kontrollene. Og må si hun ble også litt spent og var sånn "får jeg lov å se?" Noe jeg synes er litt morsomt i ettertid, min fastlege er ei dame i 50 årene og er svart seriøs dame. 😗<- får ikke slettet den ikon 🙈 Anonymkode: be7aa...21b Jeg googlet. Jeg tenker at jeg hadde aldri lagd merke til at det var brystvorte om jeg ikke visste det fra før da. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 52 minutter siden, Forundret.. said: Jeg googlet. Jeg tenker at jeg hadde aldri lagd merke til at det var brystvorte om jeg ikke visste det fra før da. Altså, jeg visste jo ikke selv at jeg hadde en, og jeg var 33 da jeg ble gravid første gangen 🙈 Min mor derimot, hun visste det. mamma: ja, legen sa det til meg når du var født meg: Men hvorfor har du ikke fortalt meg det? mamma: Nei, var det noe viktig? 😂 Anonymkode: be7aa...21b 1
Forundret.. Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså, jeg visste jo ikke selv at jeg hadde en, og jeg var 33 da jeg ble gravid første gangen 🙈 Min mor derimot, hun visste det. mamma: ja, legen sa det til meg når du var født meg: Men hvorfor har du ikke fortalt meg det? mamma: Nei, var det noe viktig? 😂 Anonymkode: be7aa...21b 😂
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #18 Skrevet 21. mars 2021 TS her Mamma sa jeg hadde mange nedover da jeg ble født(som en hund?), men alle forsvant utenom den ene unormale som er igjen. Var mye mer synlig før jeg fikk brystvev, for den har areola med vorten på midten med et søkk på midten av selve knoppen. Anonymkode: e3c9f...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå