Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber 100% dag/kveld og har hver 3 helg. Iløpet av en 8 dagers periode jobber vi 7 dager med kun 1 dag fri. Kjenner disse ukene er helt jævelige.. Når helga kommer og du allerede er sliten etter å ha jobbet i uka , så skal du søren meg gi 100%, smile og oppdatere alle som kommer på besøk... Føler det er 0 energi igjen, men bare å klistre på seg smilet. Mandag etter helg blir da 7 dagen med jobb i en 8 dagers periode. Her er det bare å begynne på berget med alt som har hopet seg opp, alle forventer 110% og nytt mot selvom du er på 7 dagen med jobb! Kjenner jeg holder på å bli utslitt.. Hva gjør alle dere andre i helse for å overleve dette?

Anonymkode: f7aa8...6ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Andre som har det sånn?

Anonymkode: f7aa8...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Det er slitsomt! Jeg synes lønnen er ok, men vi har dårlige arbeidsvilkår. 

Det er vanskelig å lage turnus slik man har to ukedager fri etter jobbhelg. Ofte umulig med mindre man jobber redusert kg det går jo utover lønnen. Synes helt ærlig vi heller burde fått to dager fri på rad etter helg i tillegg til lik lønn. Tror det vil motivere flere til å møte på jobb og ikke bli utbrent.

Anonymkode: fca58...07a

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Jeg jobber 6 dager hver 3.uke og 5 de andre. Har aldri fri. Livet mitt er jobb og holde huset mitt i orden hjemme.

Anonymkode: b59f9...5af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Enig. Jeg jobber 6 dager hver 3.uke og 5 de andre. Har aldri fri. Livet mitt er jobb og holde huset mitt i orden hjemme.

Anonymkode: b59f9...5af

Er dette lovlig overtid da? Om du slltid jobber fulle dager uten en fridag? 

Anonymkode: 68da9...b1c

AnonymBruker
Skrevet

Du får gå ned i stilling da.

Anonymkode: 5757f...fa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du får gå ned i stilling da.

Anonymkode: 5757f...fa6

Eller bytte jobb. Det er utrolig hvor mye underverker det kan gjøre selv om man jobber like mange timer. 

Anonymkode: b2824...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...