AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg er grønn på dette. Jeg jobber redusert. Må man ta ut permisjon i uker, eller kan man ta ut i dager? Og hvis jeg jobber helg, kan jeg velge å ta ut perm de ukene? Mannen jobber en del helg så kan ikke avlaste da. Anonymkode: 90336...644
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Går på uker, men regnes bare mandag til fredag, om det er forståelig. Anonymkode: 33ecb...a09 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går på uker, men regnes bare mandag til fredag, om det er forståelig. Anonymkode: 33ecb...a09 Nja, de regner dager mellom mandag til fredag men permisjonen kan absolutt tas ut i enkelt dager om man f.eks jobber fulltid noen dager. Men, det betyr ikke uten videre at man kan jobbe i helgen og i tillegg ta ut full permisjon i uka. Skal man jobbe, uansett når på døgnet eller i uka må man enten søke om utsettelse pga fulltids arbeid eller søke om å kombinere foreldrepenger med delvis arbeid. Obs dette må gjøres FØR man skal starte å jobbe.. Anonymkode: b6c67...310
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Anbefaler å lese godt opp og spørre her: https://familie.nav.no/ Anonymkode: 7cae0...4d6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Jeg tok gradert store deler så da ble det på en måte dager Anonymkode: c11a4...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå