Gå til innhold

Hvorfor tør ingen å vise hva de har i kjøleskapet sitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget tråder om dette tidligere og folk svarer meg alltid kvasst på dette og angriper meg på grunn av det, Jeg spurte om bilde og ble hatet for det.😢 Hvorfor blir folk sure over spørsmål som dette?  Og hvorfor er det frekt å spør om? 

Anonymkode: 37f91...2c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ikke er frekt å spørre om det fordi en velger jo selv om en vil vise bilde eller ikke. Men kanskje en ikke vil vise bildet fordi det er ganske privat?🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rotete så det sr ikke så bra ut 😅 men jeg spiser masse grønnsaker, youghurt, egg og sunn mat.

Anonymkode: f176b...45d

Skrevet

Jeg har det selv veldig rotete så jeg tør ikke.😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har laget tråder om dette tidligere og folk svarer meg alltid kvasst på dette og angriper meg på grunn av det, Jeg spurte om bilde og ble hatet for det.😢 Hvorfor blir folk sure over spørsmål som dette?  Og hvorfor er det frekt å spør om? 

Jeg tror du overdriver ganske kraftig når du påstår å bli hatet for å spørre om kjøleskapsbilder....  Jeg kan i alle fall ikke skjønne at det skulle kunne frembringe så sterke følelser.  At du ikke får noen bilder skjønner jeg godt da, og hva i all verden er interessant med andres kjøleskap?

Anonymkode: 3d5e9...bab

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Var det du som trengte inspirasjon til større kjøleskap? Er vel i så fall ingen som svarte kvast i den tråden, for ingen har vist bilde. Men anbefaler deg å google «ryddig kjøleskap», da kan du få inspirasjon gjennom bilder og videoer. 

Anonymkode: 770e4...c20

• Liker 3
Skrevet

Rart at folk blir sure av det. Er jo frivillig å gjøre det. Jeg hadde bare ignorert det og ikke kommentert. Null interesse av å laste opp bilder av kjøleskapet mitt på nett. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det i utgangspunktet var et spennende tema, men når man ikke legger ut bilde selv så faller nok interessen bort. 

Du kan jo rydde og vaske kjøleskapet ditt før du lager tråd (nr 3-4?). 

Anonymkode: 1cfff...4ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har veldig ulike definisjon av "kvasst" og hva som er et angrep! Du fikk helt greie svar der, selv om de ikke var nøyaktig hva du spurte etter. 

I den ene tråden spurte vi flere ganger om TS (deg?) kunne begynne med å dele bilde av eget kjøleskap først, og det var tydeligvis vanskelig for TS.

Det blir jo litt rart mener jeg, når du ber om en titt inn i andres hjem på den måten, burde du jo kunne sette et eksempel og vise frem selv også. 

Anonymkode: 41834...c7f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to kjøleskap, og hva jeg har i dem, synes jeg ikke KG har noe med. 

Anonymkode: 79847...81d

• Liker 2
Skrevet

Mitt kjøleskap er privat og har ingen interesse for andre enn meg.  :) 

• Liker 2
Skrevet

Som jeg svarte i en annen tråd:

Det er ikke frekt å spørre om dette, med mindre man overhodet ikke er interessert i å vise fram bilde av sitt eget kjøleskap. Legg ut et bilde av ditt skap som "før-bilde", så får du sikkert flere bilder av ryddige kjøleskap du kan bruke som tips til organisering i ditt eget. 

Eller du kan google "orden i kjøleskapet".

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, tangent said:

Rart at folk blir sure av det. Er jo frivillig å gjøre det. Jeg hadde bare ignorert det og ikke kommentert. Null interesse av å laste opp bilder av kjøleskapet mitt på nett. 

Ja, det er så rart at det ikke skjedde 😉

Anonymkode: 41834...c7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når du spørre andre om å vise sitt så er det absolutt en fordel at du starter selv med å vise hvordan kjøleskapet ditt ser ut innvendig uavhengig om det er ryddig eller ei. For dette minner meg sånn facebook tull.

Anonymkode: e100c...876

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Når du spørre andre om å vise sitt så er det absolutt en fordel at du starter selv med å vise hvordan kjøleskapet ditt ser ut innvendig uavhengig om det er ryddig eller ei. For dette minner meg sånn facebook tull.

Anonymkode: e100c...876

Jeg cringer inni meg over alle de som var SÅ entusiastiske til facebook.

"jeg har funnet et sted på internettet som har potensiale til å bli dumskapens høyborg!"

Anonymkode: 13c5a...531

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kjøleskap ser ganske like ut med innhold!  Melk juice ketchup grønnsaker kjøtt og div. pålegg.

Anonymkode: b3ef0...b44

AnonymBruker
Skrevet

710.jpeg.60008a094e5da14e5cb0ce48100dfd3f.jpeg

Her er innsiden av et kjøleskap. Riktignok ikke mitt kjøleskap da jeg ikke er hjemme, men mener selv dette er et relativt representativt bilde for hvordan et kjøleskap ser ut på innsiden. :)

Anonymkode: 92228...f4a

• Liker 5
Skrevet

Er det hva folk har i kjøleskapene sine som du er interessert i TS, eller er det hvordan folk organiserer kjøleskapet sitt? 

Jeg har egentlig ikke noe i mot å vise et bilde av mitt kjøleskap, men det er ikke spesielt organisert akkurat nå, alt for fullt, noe som gjør at man ikke ser alt som er der en gang. Vet ikke helt hva du kan få ut av det 😅 Jeg har heller ingen interesse av å se andre sine kjøleskap. 

Ut ifra alle trådene med "hva har du spist i dag" osv her på KG, så kan jeg dog ikke skjønne at folk har så i mot å vise hvordan kjøleskapet ser ut. Må jo være flere her inne som er interessert i sånt, og det er greit det, men dersom folk svarer at de ikke vil, og du spør dem ut om det, så synes jeg det virker unødvendig. Da hadde nok jeg også kanskje svart at "det har du ikke noe med", dersom det i utgangspunktet ikke var det tråden handlet om. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sett endel kjøleskap. Tror mange kjøper mye de ikke spiser, så ligger det å råtner i flere mnd i kjøleskapet.

Jeg er veldig bevisst på å spise opp all maten, så det blir lite kasting av mat. Kjøper kun mat jeg liker og som jeg klarer å spise opp før dato.

Vasker kjøleskapet 1 gang i halvåret. 1 sveip med klut i mnd der det er behov. Man griser jo ikke mye inni et kjøleskap med mindre man stikker hode inn og nyser/hoster eller tar på alt mulig med skitne hender. 

Men jeg blir nok ikke overrasket om noen vasker kjøleskapet oftere, fordi jeg har flere ganger sett hvor problemer de har med å holde det reint. Dette henger vel mye sammen med hvor raskt de sliter ut en leilighet også, da jeg alltid blir forbauset hvor mange som har en vaskemaskin eller et gulv som må byttes. 

Anonymkode: 98515...c9c

Skrevet

Du fikk to veldig nøytrale svar på ditt opprinnelige tema, veldig rart å tenke at folk hater deg ut i fra de to. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...