AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Ligger i sengen og hører (engle)? Musikk?! Aldri hørt før. Det er ingen musikk på, og skjønner ingenting. Er det syner? Hørsels syner? Er ikke redd eller noe, synes dette er veldig underlig bare. Høres ut som musikk man spiller i kirka. Dette skjer mens jeg tenker på en spesiell person. Veldig merkelig synes jeg. Anonymkode: dae94...492
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Du har bare åpnet for den andre siden. Anonymkode: 32b64...1de 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Kan du være så snill og filme det? Så vi kan høre lyden. Du kan bare holde hånden forran kameraet. Synes dette var spennende 😍 Anonymkode: c1e70...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Har nå frysninger. Høres jo ut som en dame som synger. Blir nok ikke mye søvn nå, litt sjokkert...0 Anonymkode: dae94...492 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du være så snill og filme det? Så vi kan høre lyden. Du kan bare holde hånden forran kameraet. Synes dette var spennende 😍 Anonymkode: c1e70...f0f Kan prøve. Men det er utrolig svakt. Anonymkode: dae94...492 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du være så snill og filme det? Så vi kan høre lyden. Du kan bare holde hånden forran kameraet. Synes dette var spennende 😍 Anonymkode: c1e70...f0f Har prøvd, men det er bare skrurring, er også veldig svakt. Anonymkode: dae94...492
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 https://www.learnreligions.com/angels-singing-1728235 Engler fra den andre siden / fra himmelen. Det er vel bare vakkert. Anonymkode: 32b64...1de 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Noen med Tinius hører tinitusen som melodi/sang Anonymkode: b3114...1bc 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 Har du tatt LSD? Anonymkode: 01f29...ee7 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Jeg hørte englekor en gang under felles meditasjon med mange andre. Det var så vakkert å høre på. Det var mer sånne klare toner og flerstemt, så det var ingen sang. Da jeg pratet med de jeg kjente etterpå var det ingen som hadde hørt noe av de. Anonymkode: 293aa...8a4 4
Frøkensina Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 Hørsels-hallusinasjoner er ikke helt uvanlig. 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ligger i sengen og hører (engle)? Musikk?! Aldri hørt før. Det er ingen musikk på, og skjønner ingenting. Er det syner? Hørsels syner? Er ikke redd eller noe, synes dette er veldig underlig bare. Høres ut som musikk man spiller i kirka. Dette skjer mens jeg tenker på en spesiell person. Veldig merkelig synes jeg. Anonymkode: dae94...492 Det er hjernen din som spiller deg et puss, noe du er åpen for. Det er bare å kose deg med det, betyr sikkert at du har det greit med deg selv. "Hørsels syner" om du vil, vet ikke helt hva du legger i det, men at det ligger i hodet er klart. Det skjer når du tenker på noen, så rimelig lett å se koblingen der. Anonymkode: d940b...69e 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hørte englekor en gang under felles meditasjon med mange andre. Det var så vakkert å høre på. Det var mer sånne klare toner og flerstemt, så det var ingen sang. Da jeg pratet med de jeg kjente etterpå var det ingen som hadde hørt noe av de. Anonymkode: 293aa...8a4 Ja det er slik, høres ut som toner eller en svak opera. Var det noen spesiell hendelse i livet ditt etterpå eller før? Anonymkode: dae94...492 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #14 Skrevet 15. mars 2021 Frøkensina skrev (4 timer siden): Hørsels-hallusinasjoner er ikke helt uvanlig. Jeg er også ganske spirituell og har hørt det TS sier et par ganger gjennom livet, men jeg tror heller på Frøkensina sin forklaring her, altså. Det kan godt være hjernen som roter og knoter med noe, spesielt når man er trøtt og hvert fall når man er nær ved å sovne. Det trenger ikke å være annet enn hjernen som spiller deg noen puss. Hvem vet? Anonymkode: a74d5...f37 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 Jeg har tinnitus og har hatt det hele livet. kraftig nedsatt hørsel skal det være også. Allikevel er terapeuter sjokkerte når de hører meg snakke fordi ut ifra hørselsgrafen og tinnitusen skal jeg ikke være istand til å føre normale samtale med vokaler opp og ned i stemmeleiet. Noen ganger kan jeg oppleve å høre det andre ikke hører, andre ganger kan jeg ikke høre hva andre hører. Sitter jeg og reiser meg opp, kan jeg "miste" hørsel for noen minutter og bøyer jeg meg frem kan jeg pllutselig høre pipe og knirkelyder rundt meg. Jeg lurer derfor på om vi som har det slik egentlig har hatt en åpen kanal til andre dimensjoner hele livet. Fordi slike ting også kjennes helt normalt ut for oss. Jeg hadde noe som fremsto som en drøm engang og hørte et englekor med instrumental musikk. Den samme lyden eller melodien hører jeg stort sett hver eneste dag når jeg ikke er travelt opptatt eller er i samtaler med andre mennesker. Hører jeg på meditasjonsmusikk er lydene gjerne forsterket. Noen ganger kommer det intense lyder som presser igjennom ørene. Men det er ingenting rundt her som lager disse lydene. Så jeg tror ikke at dette er hallusinasjoner eller noe hodet innbiller seg. Jeg tror vi er kanaler til de andre dimensjonene. Anonymkode: 89b96...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 Jeg trodde englarna fans bara bara i himmelen. Anonymkode: 59062...11a 2
Gjest Airman Skrevet 15. mars 2021 #17 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ligger i sengen og hører (engle)? Musikk?! Aldri hørt før. Det er ingen musikk på, og skjønner ingenting. Er det syner? Hørsels syner? Er ikke redd eller noe, synes dette er veldig underlig bare. Høres ut som musikk man spiller i kirka. Dette skjer mens jeg tenker på en spesiell person. Veldig merkelig synes jeg. Anonymkode: dae94...492 Englene blir glad når du spiller musikk for dem og sier varme og fine ting til dem. Derfor vil de ikke at du skal sove❤️
ltfutt Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 Vel... Jeg hører fantom-ringing fra mobiltelefonen... Det kan være en eller annen svak lyd som hjernen min gjør om til mobil-ringetona.. Ekstremt irriterende, og det stammer nok fra mitt etterhvert ganske anstrengte forhold til mobiltelefonen... Poenget er at hjernen finner på masse rart. Antakeligvis er det en eller annen slags svak lyd som hodet ditt leker litt med... 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 8.51): Ja det er slik, høres ut som toner eller en svak opera. Var det noen spesiell hendelse i livet ditt etterpå eller før? Anonymkode: dae94...492 Det kan jeg ikke huske. Er sikkert 10 år siden nå. Husker tonene, og at det var vakkert og flerstemt. Vet du hva det er? Har du hørt det selv? Anonymkode: 293aa...8a4
SmokeyEye Skrevet 18. mars 2021 #20 Skrevet 18. mars 2021 Det er luftanlegget eller kjøleskapet som synger. Høre det selv ofte når jeg ikke får sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå