AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 En gang opplevde jeg å bli trekt mot en person fysisk som en magnet. Dette var en mann, og jeg er kvinne. Når vi var i samme rom kjente vi en magnetisme som var mellom oss. Denne magnetismen kjentes ut som et bånd som det var mulig å føle på. Et så sterkt magnetisk bånd som gikk inn i sjelen til den andre. Det var også veldig sterk kjærlighet og veldig kraftig telepatisk kontakt. Det jeg lurer på er hvor vanlig dette er å oppleve? Flere som har opplevd? Ja eller nei. Anonymkode: 8d819...87a 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Opplevde det en gang 😁 det var en ff som varte i et halvt år. Helt nydelig følelse Anonymkode: ec1df...bd4 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Opplevde det en gang 😁 det var en ff som varte i et halvt år. Helt nydelig følelse Anonymkode: ec1df...bd4 ff? Var det sterke følelser? Anonymkode: 8d819...87a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Ja, det skjer det. Anonymkode: 22a38...4aa
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Har det slik med noen. Noen ganger hører jeg personen si noe i hodet mitt, og så sier dem det til meg neste gang vi treffes. Veldig merkelig. Anonymkode: 12569...d50 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Ja, har blitt veldig betatt av enkelte personer der ute. Noen har en utstråling og et smil som bare treffer meg så utrolig godt, en glad og herlig følelse. Anonymkode: c5ee6...b1e
Antiviruset Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Når du er i et forhold kalles dette en fristelse og det er akkurat hva det er. Medisinen er din frie vilje til og styre sinnet ditt og kroppen din. Klarer du det ikke, elsker du ikke partneren nok, altså viljen er ikke der til å ta kontrollen. Er man singel kalles det forelskelse eller at man er betatt. Det er en følelse et menneske får når man ser et menneske man har "kjemi" med, som hjelper til med tilknytningen inn mot et forhold om begge parter vil dette. Noe dritt når bare den ene vil og den andre ikke har noe interesse. Vanskeligere er det ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Mange her som skriver ja, og at de har føler en spesiell kontakt. Men det jeg opplevde var så spesielt, og ikke noe man opplever til vanlig. Ble fysisk trekt mot den andre som en magnet. Har noen her opplevd å bli trekt mot en annen som en magnet? Altså man kjenner man blir liksom fysisk dratt når man er i samme rom. Anonymkode: 8d819...87a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange her som skriver ja, og at de har føler en spesiell kontakt. Men det jeg opplevde var så spesielt, og ikke noe man opplever til vanlig. Ble fysisk trekt mot den andre som en magnet. Har noen her opplevd å bli trekt mot en annen som en magnet? Altså man kjenner man blir liksom fysisk dratt når man er i samme rom. Anonymkode: 8d819...87a Ja, ingenting uvanlig med det. Det er bare sterk tiltrekning. Anonymkode: 22a38...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Mener ikke en sterk tiltrekning. Men at man fysisk blir dratt så man kjenner det, men man klarer jo å stå, men man merker samtidig man blir dratt som at det er noe overnaturlig. Opplevde også veldig sterk telepatisk kontakt. Anonymkode: 8d819...87a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mener ikke en sterk tiltrekning. Men at man fysisk blir dratt så man kjenner det, men man klarer jo å stå, men man merker samtidig man blir dratt som at det er noe overnaturlig. Opplevde også veldig sterk telepatisk kontakt. Anonymkode: 8d819...87a Ja, det er sånn sterk tiltrekningskraft ER. Du er kanskje ikke så erfaren hvis dette er veldig spesielt for deg. Anonymkode: 22a38...4aa 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det er sånn sterk tiltrekningskraft ER. Du er kanskje ikke så erfaren hvis dette er veldig spesielt for deg. Anonymkode: 22a38...4aa Jeg har ikke opplevd dette med flere enn en. Kunne også kjenne den andres følelser. Anonymkode: 8d819...87a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke opplevd dette med flere enn en. Kunne også kjenne den andres følelser. Anonymkode: 8d819...87a Ja. Men det er relativt vanlig. Og ikke nødvendigvis tegn på at det er stor kjærlighet. Anonymkode: 22a38...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #14 Skrevet 15. mars 2021 Ja, har opplevd det. Sist endte det med et helt utrolig toxic «forhold», der det var så mye drama og uro at jeg aldri har opplevd maken. Vi var PÅ hverandre fra første sekund, nærmest, og jeg tok nesten livet av meg på grunn av denne relasjonen. Ingen av oss kan gi hverandre det vi egentlig trenger, men det er en seksuell tiltrekning og en slags avhengighet der som bare ikke er sunn. Uff, nei. Neste gang jeg opplever en såkalt «love with first sight», tror jeg at jeg rømmer så langt bena kan ta meg 🙈 Anonymkode: d1e94...229 6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 Opplever det m samboer, vært slik fra første stund siden vi møttes. Anonymkode: f9c74...790 2
Safiye Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #17 Skrevet 15. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, har opplevd det. Sist endte det med et helt utrolig toxic «forhold», der det var så mye drama og uro at jeg aldri har opplevd maken. Vi var PÅ hverandre fra første sekund, nærmest, og jeg tok nesten livet av meg på grunn av denne relasjonen. Ingen av oss kan gi hverandre det vi egentlig trenger, men det er en seksuell tiltrekning og en slags avhengighet der som bare ikke er sunn. Uff, nei. Neste gang jeg opplever en såkalt «love with first sight», tror jeg at jeg rømmer så langt bena kan ta meg 🙈 Anonymkode: d1e94...229 Akkurat samme her! Det var en så sterkt connection at det føltes som elektriske strømmer når vi var i nærheten av hverandre, det var som å få støt når vi tok på hverandre. Aldri opplevd maken, men fy søren så jævlig det ble etterhvert! Det er ikke nødvendigvis synonymt med ekte kjærlighet. Dét er sikkert og visst. Anonymkode: 3525d...8a8 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 Har det sånn med en på jobb. Tiltrekningen var der fra første øyeblikk. Vi speiler hverandres bevegelser helt ubevisst når vi er i samme rom og har en vanvittig kjemi. Og begge to prøver å kjempe imot 😂 Anonymkode: 3db09...c38 2
utakulanini Skrevet 15. mars 2021 #19 Skrevet 15. mars 2021 Jeg har faktisk opplevd det tre ganger, når jeg tenker meg om.. Den siste gangen var det med en kar som jobbet i en klesbutikk og jeg merket at vi begge følte det. Begge to ble stående litt sjokkert og bare stå å stirre på hverandre mens vi smilte. Vi snakket i noen minutter og jeg følte samme magnetisme som med de to tidligere, men nå har jeg lært at det ikke betyr kjærlighet... slik som jeg trodde det gjorde. Om noe tror jeg nå heller det er seksuell kjemi, for sexen var helt rå med begge de to første. Helt magisk! Forholdspotensialet derimot, det var ikke noe bra etter en liten stund. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #20 Skrevet 15. mars 2021 Det jeg mener er at man blir dratt som en magnet. Og det kjentes ut som man var 2 identiske personer i 2 forskjellige kropper. Kunne feks kjenne at hånda hans bevegde seg. Kunne kjenne pulsen slå som en prikk hvis hen ble nervøs. Det var egentlig helt sykt. Og magnetismen jeg snakker om var så sterk at man ble dratt veldig kraftig selv om man ikke så på hverandre, bare var i samme rom med lang avstand. ts Anonymkode: 8d819...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå