AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Er tidlig i fasen med et lang distanse forhold på 1 time. Vi pleier å snakke over tlf før vi legger oss osv. I dag skrev vi på sms at vi skulle snakkes senere. Sendte han en snap for 2 timer siden og fikk en snap tilbake at han satt på pcen og han skulle vente på at jeg var ferdig med å dusje slik ay vi kunne snakke sammen. Da jeg var ferdig etter 15 minutter prøvde jeg å ringe han, men null svar. Sendte snap og melding, men igjen null svar. Det er gått snart to timer nå siden jeg har hørt noe og har en uggen følelse i magen. Han fikk en melding av en kompis av han i går som lurte på om de skulle henge litt fordi han "savnet han". Nå er jeg redd denne "kompissen" kanskje er en annen jente i skalkeskjul og at han faktisk er utro nå. Synes det er merkelig å ikke svare etter 15 minutter da han alt var oppe og satt på pcen🥺 jeg har opplevd utroskap i alle mine tidligere forhold og er så ufattelig redd nå. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller føle🥺 Anonymkode: e94c4...a20
Gjest Lunaris Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Ingen kompiser skriver til hverandre at de savner hverandre sånn. Han er en dårlig løgner.
mlifjeld Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Er jo ganske seint nå, so han kan jo ha sovna.. 20
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 mlifjeld skrev (1 minutt siden): Er jo ganske seint nå, so han kan jo ha sovna.. Dette tror jeg å. Anonymkode: a0a5b...875 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 mlifjeld skrev (2 minutter siden): Er jo ganske seint nå, so han kan jo ha sovna.. Ja men det var jo rundt 23 han stoppet å svare. Han satt jo oppe, hadde tatt seg noen pils og satt på pcen. Det var avtalt at vi skulle snakke etter jeg var ferdig. Så 15 minutter senere sover han? Det gir ingen mening for meg. Han pleier ellers å legge seg ganske sent. Rundt 2-3 tiden Anonymkode: e94c4...a20
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men det var jo rundt 23 han stoppet å svare. Han satt jo oppe, hadde tatt seg noen pils og satt på pcen. Det var avtalt at vi skulle snakke etter jeg var ferdig. Så 15 minutter senere sover han? Det gir ingen mening for meg. Han pleier ellers å legge seg ganske sent. Rundt 2-3 tiden Anonymkode: e94c4...a20 Gir det mer mening at han er utro 15 minutter senere? Anonymkode: a0a5b...875 30
Irja Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Skal juggu ikke mye til før enkelte tenker på utroskap.. Hvis han pleier å være oppe til 2-3 på natta så kanskje han er i dusjen. På toalettet. Spiser? Mange muligheter. 12
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gir det mer mening at han er utro 15 minutter senere? Anonymkode: a0a5b...875 Jeg tenker om kanskje han falt for fristelsen av at han fikk melding om et one night stand eller noe. Han var jo også full🥺 jeg aner ikke hva jeg skal tenke faktisk. Får ikke sove og har det bare vondt inni meg nå Anonymkode: e94c4...a20
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 Irja skrev (1 minutt siden): Skal juggu ikke mye til før enkelte tenker på utroskap.. Hvis han pleier å være oppe til 2-3 på natta så kanskje han er i dusjen. På toalettet. Spiser? Mange muligheter. Det var det jeg tenkte først, men nå har jeg jo ikke hørt noe på flere timer Anonymkode: e94c4...a20
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker om kanskje han falt for fristelsen av at han fikk melding om et one night stand eller noe. Han var jo også full🥺 jeg aner ikke hva jeg skal tenke faktisk. Får ikke sove og har det bare vondt inni meg nå Anonymkode: e94c4...a20 Ganske vanlig å sovne om man er full. Anonymkode: a0a5b...875 13
Irja Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var det jeg tenkte først, men nå har jeg jo ikke hørt noe på flere timer Anonymkode: e94c4...a20 Sover vel da 6
mlifjeld Skrevet 14. mars 2021 #12 Skrevet 14. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja men det var jo rundt 23 han stoppet å svare. Han satt jo oppe, hadde tatt seg noen pils og satt på pcen. Det var avtalt at vi skulle snakke etter jeg var ferdig. Så 15 minutter senere sover han? Det gir ingen mening for meg. Han pleier ellers å legge seg ganske sent. Rundt 2-3 tiden Anonymkode: e94c4...a20 Slapp nå av! Om han hadde fått besøk ville hun /han dukket opp lenge før midnatt på en søndag. Mest sannsynlig har han sovnet eller er opptatt med noe annet som ikke involverer mobilen (dusj, mat, spill på playstation/pc) Du må ikke tro det værste med en gang! Det er sånn du skremmer vekk typen, ved å ikke stole på han. Endret 14. mars 2021 av mlifjeld 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker om kanskje han falt for fristelsen av at han fikk melding om et one night stand eller noe. Han var jo også full🥺 jeg aner ikke hva jeg skal tenke faktisk. Får ikke sove og har det bare vondt inni meg nå Anonymkode: e94c4...a20 Han var full og pleier å legge seg på en natt til mandag i 2-3 tiden? Høres jo ikke spesielt bra ut spør du meg, da. (Ja, jeg er på nattevakt). Anonymkode: d576e...e12 10
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #14 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var full og pleier å legge seg på en natt til mandag i 2-3 tiden? Høres jo ikke spesielt bra ut spør du meg, da. (Ja, jeg er på nattevakt). Anonymkode: d576e...e12 Ja han jobber ikke for tiden, og drikker en del 😐 men han har trappet ned en god del.. Det har bare vært i helgen nå. Selvom han har drukket har han ikke pleid å legge seg så tidlig som klokken 11 på kvelden. Anonymkode: e94c4...a20
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja han jobber ikke for tiden, og drikker en del 😐 men han har trappet ned en god del.. Det har bare vært i helgen nå. Selvom han har drukket har han ikke pleid å legge seg så tidlig som klokken 11 på kvelden. Anonymkode: e94c4...a20 Ååh... herrefred. Hvorfor holder du på med en mann som bor langt unna, som driver å "trapper ned" på alkoholen og som du ikke klarer å stole på?. Skaff deg selvrespekt. Dette forholdet er ikke liv laga. Anonymkode: a0a5b...875 26
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 ^ og som ikke jobber heller.... nei kjære deg. Anonymkode: a0a5b...875 14
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #17 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ååh... herrefred. Hvorfor holder du på med en mann som bor langt unna, som driver å "trapper ned" på alkoholen og som du ikke klarer å stole på?. Skaff deg selvrespekt. Dette forholdet er ikke liv laga. Anonymkode: a0a5b...875 Fordi jeg har visstnok blitt glad i han. Det var aldri meningen å få følelser for han, men det skjedde nå og her sitter jeg. Han har opplevd en del traumatiske ting i livet sitt (selvom det er ingen unnskyldning for alkoholen) men jeg ser at for utenforstående så kan det virke dumt av meg. Han har ellers vært veldig ærlig og han har gang på gang sagt at "han aldri ville vært utro eller løyet" men han har tidligere hatt lett for å få seg damer i form av one night stand, og det er dette som bekymrer meg nå. Jeg kommer helt sikkert til å få en melding i morra om at han" sovnet", men jeg vet ikke om det er naivt å tro på og at jeg da kanskje blir ført bak lyset. Jeg vet ikke 🥺 er bare uggen i kroppen nå og får naturligvis ikke sove. Vi er 27 og 31 forresten Anonymkode: e94c4...a20
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg har visstnok blitt glad i han. Det var aldri meningen å få følelser for han, men det skjedde nå og her sitter jeg. Han har opplevd en del traumatiske ting i livet sitt (selvom det er ingen unnskyldning for alkoholen) men jeg ser at for utenforstående så kan det virke dumt av meg. Han har ellers vært veldig ærlig og han har gang på gang sagt at "han aldri ville vært utro eller løyet" men han har tidligere hatt lett for å få seg damer i form av one night stand, og det er dette som bekymrer meg nå. Jeg kommer helt sikkert til å få en melding i morra om at han" sovnet", men jeg vet ikke om det er naivt å tro på og at jeg da kanskje blir ført bak lyset. Jeg vet ikke 🥺 er bare uggen i kroppen nå og får naturligvis ikke sove. Vi er 27 og 31 forresten Anonymkode: e94c4...a20 Ja, jeg vet hvordan det er bare at jeg var 20 da jeg gikk inn i et sånt forhold, elsket fyren. Nå er jeg 27 og hadde ikke gjort det. Jeg har lært at ja det river i alle involler å gå fra dem, men jeg skal love deg at smertene er værre den dagen du har brukt flere år på han og jan slår opp med deg fordi han har funnet seg noe bedre, en dame som "ikke klager og maser". Hans fornavn begynner vel ikke på T.... Anonymkode: a0a5b...875
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #19 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vet hvordan det er bare at jeg var 20 da jeg gikk inn i et sånt forhold, elsket fyren. Nå er jeg 27 og hadde ikke gjort det. Jeg har lært at ja det river i alle involler å gå fra dem, men jeg skal love deg at smertene er værre den dagen du har brukt flere år på han og jan slår opp med deg fordi han har funnet seg noe bedre, en dame som "ikke klager og maser". Hans fornavn begynner vel ikke på T.... Anonymkode: a0a5b...875 Ja jeg er redd for at ting ikke skal forandre seg og bli bedre, men samtidig har han gjort en innsats og trappet betraktelig ned (dette for å vise hvor glad han er i meg sa han selv) han har også begynt å søke forskjellige jobber, så jeg ser en innsats fra han sin side i det minste. Han sa han hadde gitt opp på ting før han møtte meg, og selv hvor klisje det høres ut så gav det meg en godfølelse at noen kunne være så glad i meg at jeg gjorde noe positivt for livet dems. Han er en veldig fin fyr ellers også å vi prater godt sammen. Men ja jeg har mine traumer selv og er redd for å bli ført bak lyset og løyet til. Nei han starter ikke på T, men L😅 Anonymkode: e94c4...a20
Gjest Kaiminator Skrevet 15. mars 2021 #20 Skrevet 15. mars 2021 Traumatisk. Lol. Det er sytemanipulasjon fra alle menn sin side "derfor må man da få lov til".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå