AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hvor lenge er det normalt å vente på mensen etter p-pilleslutt? Har gått over et halvt år nå uten tegn til noe som helst, verken mens, eggløsning eller baby. Lurer på hvor lenge det er normalt å vente før man eventuelt oppsøker lege? Anonymkode: 617ad...a9a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Hvis det er gått over et halvt år nå uten tegn til mensen ville jeg tatt kontakt med lege for å sjekke ståa. Det kan selvfølgelig være helt uskyldig. At din kropp trenger lenger tid på å våkne opp, men greit å sjekke ut. Anonymkode: 9cf61...491
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Tok 1 år før jeg fikk mensen, normalt at det kan gå så lang tid. Anonymkode: 9b399...9db
Amatariel Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Det er normalt å ha ustabil syklus helt opp til ett år etter p-pilleslutt, men hvis du ikke har hatt en eneste blødning siden slutten så ville jeg ha kontaktet en privat gynekolog. Hvis du ikke er veeldig tålmodig da og heller venter til det har gått ett år og du får henvisning. Kan være enkle små grep som må til for at du får satt i gang en syklus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå