AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg er i et ferskt forhold med en flott mann. Jeg synes at utviklingen i forholdet har stagnert litt, og lurer på om det er noe vi kan gjøre for å komme litt nærmere hverandre? Vi er mye sammen, men det blir veldig hverdagslige ting vi gjør. Jeg ser et potensiale for et langvarig forhold her, men føler at jeg trenger at vi kommer litt nærmere hverandre, blir litt bedre kjent og kommer litt videre. Anonymkode: 4acea...f82
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Det tar tid å komme nær og å bli godt kjent. Anonymkode: baff5...afa
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Hvis dere ikke naturlig kommer inn i dypere samtaler, men at det hele tida er den ene som savner det, så vil det bli vanskelig. Du kan jo risikere å finne ut at partneren egentlig er ganske grunn, og da forsvinner mystikken ganske fort. Anonymkode: dec1b...d64
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er i et ferskt forhold med en flott mann. Jeg synes at utviklingen i forholdet har stagnert litt, og lurer på om det er noe vi kan gjøre for å komme litt nærmere hverandre? Vi er mye sammen, men det blir veldig hverdagslige ting vi gjør. Jeg ser et potensiale for et langvarig forhold her, men føler at jeg trenger at vi kommer litt nærmere hverandre, blir litt bedre kjent og kommer litt videre. Anonymkode: 4acea...f82 Du er på villspor. Det du kjenner på nå, at det stagnerer, er enten tegn på at du er for ivrig eller på at han er for treg. Det skal du ta på alvor, ikke overkjøre. Anonymkode: 9b399...dc8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det tar tid å komme nær og å bli godt kjent. Anonymkode: baff5...afa Enig. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis dere ikke naturlig kommer inn i dypere samtaler, men at det hele tida er den ene som savner det, så vil det bli vanskelig. Du kan jo risikere å finne ut at partneren egentlig er ganske grunn, og da forsvinner mystikken ganske fort. Anonymkode: dec1b...d64 Enig. Anonymkode: 9b399...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå