AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Vaskehjelp. Har dere vaskehjelp, er dere fornøyd? Og hvordan fungerer det når man er på hjemmekontor, burde man ikke være hjemme akkurat da eller sette seg på et sted det ikke vaskes om man har stort nok hus (feks et av barnas rom)? Noen som evt har en underholdende historie? Anonymkode: eed67...600
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Hatt hjemmekontor lenge før corona. Sitter på kontoret mens resten av huset vaskes, går ut i stuen og spiser lunsj mens hun vasker kontoret til sist. Fungerer veldig bra, hun bråker ikke så veldig, bare støvsugeren når hun er nær kontoret, men har kontoret i enden av huset så det er over fort Anonymkode: f2fc5...50a
Slitenmamma Skrevet 29. mars 2021 #3 Skrevet 29. mars 2021 Vi hadde vaskehjelp, var litt kleint i begynnelsen når jeg hadde gått ut i permisjon rett før jeg skulle føde. Men jeg satt som regel oppe i TV stuen mens de vasket hovedetasjen. Men ble etterhvert vant til det. Men husker en gang at jeg satt å holdt meg i 40 minutter fordi jeg ikke ville gå ned på do mens de holdt på. Som høygravid var det ikke helt enkelt. Om jeg husker rett så tror jeg faktisk at jeg ikke kom meg helt frem til doen i tide oooops🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå