Gå til innhold

Hva er det med programmet «Exit» som gjør det så populært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dette fordi jeg ikke forstår hvorfor Exit har oppbygget seg en så solid fanskare. Har sett noen episoder, og kan ikke forstå hva som gjør programmet så veldig interessant.

Konseptet minner en del om slike reality-show som «paradise hotel», «ex on the beach», og lignende.
En interessant vinkling kunne vært å vise hva som kan ha vært årsaken til mennenes kyniske tankegang og oppførsel. Det hadde vært et interessant perspektiv, i en ellers så gjentagende serie (fest, krangling, repeat). 

Joda, humoren i programmet er ganske bra! Måtte flire litt av en del situasjoner og kommentarer, men likevel ble det ganske intetsigende i lengden, med utelukkende fokus på sex, rusmidler og pengebruk. Må for øvrig legge til at jeg synes han svensken er en interessant karakter.

Jeg hadde sikkert synes programmet var interessant dersom en verden som i serien var helt ukjent for meg, og jeg er absolutt ikke den eneste der.

Noe spørsmål:

- Hvilken målgruppe retter de seg mot? Alder? 

- Hva er det som fenget interessen din med serien,

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hypen med Exit! Jeg orker ikke engang se på det, har sett et par episoder fra forrige sesong men ble bare irritert på disse fjollete, syke mannfolka. 

At sånt møkk får sendetid. Usmakelig. Kvalmende. Vi trenger ikke gjøre menneskelig avskum til underholdning. 

Exit representerer mennesker nederst i det moralske hierarkiet. Bunnslammet. Mulig de har penger, men som mennesker er de First Price. 

Anonymkode: fc782...d48

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har null interesse av å se på det, og dess mer jeg hører dess mindre har jeg lyst å se på. 

Så jeg, 35 år tobarnsmor og lærer, er tydeligvis ikke i målgruppa 😂

Anonymkode: aac63...af0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror målgruppen er hjemmeværende personer som liker å tro at Exit dreier seg om dem selv på en eller annen måte.

Anonymkode: f924f...273

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tobias Santelmann. 😍

Anonymkode: e0634...3db

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tobias Santelmann. 😍

Anonymkode: e0634...3db

Ja, han var ikke vond å se på😅

Det er underholdning, så det underholder. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes serien var spennende og underholdende. Jeg ble helt oppslukt! Får innblikk i en helt annen livsstil. Gode skuespillere 

Anonymkode: eca27...269

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har bare lest om serien og sett noen bilder. Det holder lenge for meg.

Kommer ikke til å se en eneste episode.

Anonymkode: 4ae76...5d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De spiller virkelig godt, spennende regi + innblikk i en noe "fjern" virkelighet.

Anonymkode: b90d6...e26

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sex og nakenhet selger.

Jeg har ikke sett Exit, og skal heller ikke se det. 

Anonymkode: e77f8...c33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fascinerende fordi det er basert på historier fra virkeligheten, samtidig som det for meg er helt fjernt at noen faktisk lever sånn. Tror det er blanding av at jeg ikke klarer å tro at dette skjer og tydeligvis er nokså "vanlig" og gleden over å ikke ha et så jævlig liv selv.

Anonymkode: 244bd...b42

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sex, drama, drugs, og penger. 

Det er jo på ingen måte noe nytt at det er dette som selger, men forstår jo at dette "programmet" ikke er noe for deg TS. 

Målgruppen er relativt bred, da hver episode i sesong en hadde 1,4 millioner seere i snitt da den ble sendt første gang. Med andre ord en av de mest populære seriene i Norge, og slik sett ikke sammenlignbar med ekser på stranda og annen reality.

Men det betyr ikke at den er for alle..

Anonymkode: fb0e4...622

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De fleste lever vel ikke slik og syns det er gøy å se ett innblikk i ett liv man aldri får selv.
Har sett sesong 1, og syns at dette er en ganske patetisk gjeng. 

Anonymkode: e14cc...aa4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utenom det åpenbare, synes jeg det er gøy å se norsk produksjon som viser kule locations, klær, styling, biler, hele pakka. Er mye bra arbeid i hele produksjonen. At alt dette kommer oppå handling, dyktige skuespillere og viser en verden få har kjennskap til, er for meg kult å se.

Anonymkode: 67ed1...734

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pål Sverre Hagen 😍 

Anonymkode: 9d265...fb6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alltid fascinerende å se på noen som lever drømmelivet.

Sånn bortsett fra det med kone og barn, da.

Anonymkode: 012e3...f30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan ikke like alt 

Anonymkode: 3481e...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke. Jeg avskyr slike mennesker såpass at jeg ikke tør å skrive hva jeg mener, og ser ingen grunn til å sette på et TV-program som i og for seg viser dem fram.

Anonymkode: f9b2b...3c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk ser på fordi det trigger to primitive lett-underholdte deler av hjernen. Gossip og sex. 

Anonymkode: 06c43...6bb

Skrevet

Digge menn, luksusliv og et innblikk i finansverdenen. Whats not to like

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...