Gå til innhold

Gruppesex

*Lavendel*

Gruppesex. Ja eller Nei  

1 stemme

1. 1. Gruppesex. Ja eller Nei

• Nei, kommer ikke på tale
      23
    • Ja, er med på det regelmessig
      1
    • JA!!! Den beste formen for sex.....
      0
    • Nei, men ikke helt utenkelig
      12
    • Har gjort det, kommer til å gjøre det igjen
      11
    • Har ikke gjort det, men kunne godt tenkt meg å gjøre det
      18

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

Det spørs akkurat hva du legger i ordet gruppesex det.

Hvor mange involverte kaller du gruppesex ?

Mener du 3 ? eller fler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kunne aldri i hele mitt liv tenke meg gruppesex. Jeg mener at alle slike "eksperimenter" er klare tegn på moralsk og menneskelig forfall. Jeg er utrolig lei av at "alt skal prøves ut" og at de som setter foten ned er fordumsfulle, forknytte og lever kjedelige uspennede liv.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var singel kunne jeg nok tenkt meg å prøve med to menn. Har derimot ingen tro på at dette ville funger i mitt nåværende parforhold, så jeg koser meg i stedet med fantasien! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg tenkte vel på 3 eller flere da.

Personlig syns jeg trekant her helt topp, det er omtrent like bra om det er 2 jenter eller 2 menn involver, men 2 jenter og 1 mann er jo litt digg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort, både med 2 til og fler.

At jeg dermed er en moralsk forkastelig person, klarer jeg ikke se. Det er vel opp til hver enkelt hva h*n har lyst til.

Så lenge man er trygg på seg selv, hvorfor skal det være "stygt" å gjøre noe annet enn A4 innen sex?

Om jeg villegjort noe sånt i et parforhold, er heller tvilsomt. Hvertfall slik jeg er som person pr i dag.

Jeg setter forresten ikke foten ned, på hverken de som er seksuelt eksperimenterende, eller de som ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that, never again...

I hvert fall ikke når man har et fast forhold til noen, uansett om de er med eller ikke. Singel, ok, kanskje, men i så fall med to single menn.

La det være med fantasien, jenter. Noen ting er for gode til å risikere... tenker på venner, kjærester, samboere... bestem deg for om du er villig til å ødelegge forholdet til den du er glad i bare for å "prøve ut" noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: Jeg syns jeg har sett mye større moralsk og menneskelig forfall hos folk som tror de lever et "respektabelt" liv fordi de ikke har noen erfaringer med sex med flere enn en.

Maiken: Voldsom applaus fra meg!

Når noen sier at gruppesex/trekanter er noe kun for single, så vil jeg heller påstå at det passer best for par som er glad i hverandre, trygge på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysjerrig på det, men det skal få forbli med det. og da tenker jeg bare på tre ikke flere enn det. vet ikke om vi skulle ha hatt med en mann eller kvinne. ser det ikke for meg med en dame, men egentlig ikke en mann heller.

Men får jeg spm fra min mann om og ta men en til så kommer jeg sikkert til og tenke på det. men det er langt fra alle fantasier som bør prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Forståsegpå'ere" med bastante negative meninger om hvilke preferanser andre velger i sitt sexliv, er ganske enkelt ynkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert moralsk forkastelig, men been there, done that.....

Ex'en min var utrolig glad i å eksperimentere, men det var ikke så ille da. Meg og to staute mannfolk var jo litt digg det da :rodme:

Tror neppe det hadde funka med han jeg er sammen med nå - og etter å ha fått noen år til på ræva er det kanskje ikke så interessant heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...