Gå til innhold

Gruppesex

*Lavendel*

Gruppesex. Ja eller Nei  

1 stemme

1. 1. Gruppesex. Ja eller Nei

• Nei, kommer ikke på tale
      23
    • Ja, er med på det regelmessig
      1
    • JA!!! Den beste formen for sex.....
      0
    • Nei, men ikke helt utenkelig
      12
    • Har gjort det, kommer til å gjøre det igjen
      11
    • Har ikke gjort det, men kunne godt tenkt meg å gjøre det
      18

Anbefalte innlegg

Hva syns dere? Helt utenkelig eller.....

Hvis du er jente, bør det være flest gutter eller er samme kjønn foretrukket (omvendt for gutter da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan definerer du gruppesex da? Er d gruppesex med 3 stk, eller må flere være involvert?

Tror for min del at det ikke er aktuelt, iallefall ikke med flere enn 3.....

Ville da foretrukket en mann og en kvinne.

Hadde sikkert vært deilig med to mannfolk og da, men tror jeg ville følt meg noe usikker. Hadde kanskje følt at jeg ikke hadde kontrollen, med en her og en der....

Liker best sex i trygge rammer der jeg føler jeg har kontrollen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Jeg elsker gruppe sex. Den store drømmen min er å bli tatt av mange menn. Gjerne 5 eller flere. I dag ble jeg overasket av at han hadde invitert en hjem. De ventet på meg og gjordet det så deilig for meg...

Og det beste er den deilige sexen vi har etter på. Det er helt rått..

Vi er bi begge to og bare nyter det.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk!

Jeg vil ha kjæresten min for meg selv. Synes sex er noe privat, og er best i et kjærlighetsforhold (min mening da..)

Men folk må selvsagt gjøre som de vil!

Flott at dere som har prøvd det liker det da...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bollywood

Jeg tror at vi vil se mye mer trekantsex, firkantsex og gruppesex blant folk i årene som kommer. Det er vel den sex-aktiviteten som er i størst "vekst". Herlig at det faller noen inngrodde fordommer, og at folk virkelig kan leve ut sine fantasier, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke helt den rådende moten for tiden: det er liksom om å gjøre å prøve ut mest mulig for på den måten å leve livet. Det er en syk tankegang i verste hedonisme-stil.

Par bør ikke eksperimentere med gruppesex - det vil for de aller fleste ødelegge forholdet pga. sjalusi og usikkerthet i etterkant.

Single står noe friere, men også de bør tenke på de langsiktige konsekvensene.

Dessuten, til jentene: tror ikke det er sant at de fleste gutter liker damer som er villige til å eksperimentere i hytt og pine - når det kommer til stykket så vil de ha dere for seg selv! Tror nå jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atlantis... jeg håper du VET hva du snakker om, når du påstår at parforhold "ødelegges" av å oppleve trekanter/gruppesex en gang i blant?

Eller tilhører du de som TROR at det er slik, uten fnugg av bevis/dokumentasjon?

Når du uttaler deg så bastant, så er det ikke for mye forlangt at du underbygger dine påstander!

Min erfaring er nemlig det motsatte, at et par blir MER knyttet til hverandre, får sterkere følelser for hverandre, når de tillater seg den spenningen dette gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man KAN faktisk har jenta/dama si "helt for seg selv", også under en trekant-seanse, den tredje mannen blir på en måte "statist", og trekanten blir en spennende "greie" mellom PARET, skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atlantis skriver:

"Liker ikke helt den rådende moten for tiden: det er liksom om å gjøre å prøve ut mest mulig for på den måten å leve livet. Det er en syk tankegang i verste hedonisme-stil." Sitat slutt...

Inkluderer det da andre "moderne" ting som analsex, jentesex, glattbarbering?

Tror pinadø du er vel så "syk" som noen annen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg er visst litt "syk" jeg også :D

Storkoser meg med å fantasere om trekant jeg. Meg og to staute mannfolk *diggdigg* Men om jeg noen gang blir tøff nok til å gjennomføre det er jeg foreløpig litt usikker på :oops:

Men MER enn tre tror jeg nok uansett hadde blitt for mye for meg......

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mistenker at Rabalder er av de som "carma" skriver om. Altså de som har bestemte meninger om iverksettelse av fantasier, men som ikke har satt sine ut i livet, og derfor går rundt og _tror_ saker og ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at enkelte tror de har sett lyset fordi de har hatt en eller flere gode opplevelser med gruppesex o.l

Våkn opp- det er ikke alle som interesserer seg for det, rett og slett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det å ikke interessere seg for det, er vel greit nok. Men hvis de samme personene som IKKE interesserer seg for det, samtidig advarer andre, blir det lite troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man singel, er ikke dette noe problem. Selv om det ikke er noe kult å være tilstede når de to andre krangler seg imellom pga. sjalusi og at en av dem føler seg tilsidesatt.

Forhold gjør ting enda mer komplisert...

Min erfaring: Typen fikset ikke denne "berikelsen" i forholdet. Ble bare kluss jo. At det bidro til å kjøre forholdet i grøften er der ingen tvil om.

Tror det er en kunst å fikse dette her med gruppesex så det blir ålreit for alle parter. Jeg kan den tydeligvis ikke :ler:

Så det blir ikke mer gruppings på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...