Gå til innhold

Bleie på kvelden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi har unge som er tørr på dagen, men som ennå trenger bleie på natten. Vi ser egentlig ikke på det som et problem, og regner med at det vil ordne seg med tiden. Det som derimot er et problem er å bli enig om når bleien skal på. Jeg, som tar meg av dette, synes det er like greit at han får den på når lillesøsteren legger seg, så sparer jeg meg en runde med bleieskifting. Mannen min derimot synes at det er feil, og mener jeg skal vente til han skal legge seg, siden han ikke trenger den før han sovner. Jeg mener at det ikke er noe problem at han får den på en liten time før han legger seg. Hva tenker dere? 

B

Anonymkode: 1c591...008

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med mannen din.

Anonymkode: 62cd1...503

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan ikke største ta på bleia sammen med resten av sitt kveldsstell? Bruker dere trusebleie, kan han til og med fikse det selv? Ellers kan han jo alltids få på bleia litt før, men han bør uansett gå på toalettet kort tid før han legger seg.

Endret av Hactar
AnonymBruker
Skrevet

Enig med mannen din. Her tas nattbleien på når han pusser tenner og vi går på rommet etterpå. Føler det blir feil overfor gutten om han måtte gå rundt med bleie fordi jeg ikke orket å ta den på litt senere.... han har jo sluttet med bleie.

Anonymkode: 3b61d...215

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med mannen din. Her tas nattbleien på når han pusser tenner og vi går på rommet etterpå. Føler det blir feil overfor gutten om han måtte gå rundt med bleie fordi jeg ikke orket å ta den på litt senere.... han har jo sluttet med bleie.

Er jo uansett lurt at han går på do rett før han legger seg, vil dere slutte med nattbleien etterhvert, så bare ta den på da?

AnonymBruker
Skrevet

Har på bleie når gutten min skal pusse tennene før han skal i sengen. Han må uansett tisse før han legger seg. 
Enig i mannen din og bør skille bleie kun om natten ved soving. 

Anonymkode: 2f2a5...c64

AnonymBruker
Skrevet

Også enig med mannen din. Å ta på bleie tar jo bare sekunder? Kan jo faktisk ha bleiene ved senga 

Anonymkode: 48d39...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...