AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Vi har datet siden oktober og for noen uker siden fortalte han meg at han ikke ønsket å bli mer seriøse. Men etter dette har han tatt kontakt og ønsket å være sammen med meg. Jeg sier jo selvfølgelig ja fordi jeg er veldig forelsket, men hvordan skal jeg tolke at han vil være med meg, men ikke som par? Anonymkode: 2cbc4...8ae
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Han ser på deg som midlertidig og er ikke klar for noen forpliktelser. Vil du være med en som ikke er helt sikker på om han egentlig vil være kjæresten din eller ikke? Når relasjoner starter slik som din så er det oftest ikke varig og the one. Anonymkode: e1607...e9e 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Spør han rett ut! «Er jeg kun din knullevenn ?» Ingen vits å pakke det inn. Anonymkode: 2729d...0e7 3
bomal Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Ta en vurdering på om du kun er interessert i noe mer seriøst eller om det ville vært ok for deg å ha en useriøs relasjon inntil en av dere finner noe dere heller vil satse på. Hvis det du egentlig er i er noe seriøst, så er det nok lurt å fortelle ham det, og om han fortsatt ikke er interessert ville jeg heller funnet meg noen andre. Om det funker for deg med det dere har nå, så kan du jo bare la det stå til, men når du beskriver deg selv som veldig forelska har jeg inntrykk av at det heller ender med at du blir skuffa enn noe annet, så jeg ville ikke anbefalt det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Han ønsker ikke å være seriøs med deg. Er vel ikke mye å lure på? Anonymkode: 14388...60b 1
CorvusCorax Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 (endret) Han har jo sagt hva han mener. Hva er det du ikke forstår? Han ønsker ikke å binde seg til deg. Enten fordi han trives godt alene, eller fordi han kun har behov for sex/selskap en gang i blant, eller fordi han ikke kan se for seg deg som en fremtidig partner (selv om han liker selskapet ditt). Om du ikke ønsker et halvveis forhold der du ikke er trygg på om han er med andre eller plutselig avslutter, så må du selv avslutte nå. Han har fortalt deg hva han ønsker, og det er ikke et seriøst forhold med deg. Endret 14. mars 2021 av CorvusCorax Skrivefeil. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Hvis han ikke ønsker å være seriøs med deg vil han gjerne ha friheten til å ligge med hvem han vil når han vil og til å gå på date med andre. Samtidig synes han det er fint å ligge med deg og finne på andre ting med deg som hyggelig underholdning til han evt finner en annen dame han vil satse på ordentlig. Hvis dette er greit for deg så fortsetter du å treffe ham. Hvis du ikke vil ligge med ham midt mellom to andre damer så aldri møt ham igjen og prøv å ta vare på hjertet ditt. Jeg ser dessverre for meg at dette ender i knust hjerte for din del. Ta tapet nå før det blir større, og finn en annen som setter pris på og vil satse på deg isteden og ikke bare bruke deg som tidsfordriv. Anonymkode: 9abe3...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Ikke gå videre på dette, kjære deg. Jeg rotet bort 6 ÅR på en slik relasjon. Og hvor mange tårer og frustrasjoner jeg brukte på ham har jeg ikke tall på.. Men jeg har aldri vært så forelsket i noen noengang. Hektet var jeg. Toteøt hektet. Anonymkode: 5e2c8...024 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har datet siden oktober og for noen uker siden fortalte han meg at han ikke ønsket å bli mer seriøse. Men etter dette har han tatt kontakt og ønsket å være sammen med meg. Jeg sier jo selvfølgelig ja fordi jeg er veldig forelsket, men hvordan skal jeg tolke at han vil være med meg, men ikke som par? Anonymkode: 2cbc4...8ae Han ser på deg som en venninne som også er ff. Om du ikke ønsker å bli vraka for ei annei senere så avslutt dette her før du blir mer såret. Anonymkode: cfecf...c42 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis han ikke ønsker å være seriøs med deg vil han gjerne ha friheten til å ligge med hvem han vil når han vil og til å gå på date med andre. Samtidig synes han det er fint å ligge med deg og finne på andre ting med deg som hyggelig underholdning til han evt finner en annen dame han vil satse på ordentlig. Hvis dette er greit for deg så fortsetter du å treffe ham. Hvis du ikke vil ligge med ham midt mellom to andre damer så aldri møt ham igjen og prøv å ta vare på hjertet ditt. Jeg ser dessverre for meg at dette ender i knust hjerte for din del. Ta tapet nå før det blir større, og finn en annen som setter pris på og vil satse på deg isteden og ikke bare bruke deg som tidsfordriv. Anonymkode: 9abe3...4bb Anonymkode: cfecf...c42
tangent Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har datet siden oktober og for noen uker siden fortalte han meg at han ikke ønsket å bli mer seriøse. Men etter dette har han tatt kontakt og ønsket å være sammen med meg. Jeg sier jo selvfølgelig ja fordi jeg er veldig forelsket, men hvordan skal jeg tolke at han vil være med meg, men ikke som par? Anonymkode: 2cbc4...8ae Jeg tror du vet hva det betyr men ikke har lyst til at det skal bety akkurat det han sier. Han ønsker et ikke-forpliktende forhold der han kan finne en ny når som helst uten at han skal trenge ha dårlig samvittighet. Han er ikke forelska men liker å ha deg som en venn han kan ligge med. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 Han leker forelsket og kjæreste, du VIL Være kjæreste fordi du er forelsket, dump ham og gå videre. Han er ute etter en gratisprøve, vil ha kaken, men ikke betale for den. Anonymkode: 2cecf...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke gå videre på dette, kjære deg. Jeg rotet bort 6 ÅR på en slik relasjon. Og hvor mange tårer og frustrasjoner jeg brukte på ham har jeg ikke tall på.. Men jeg har aldri vært så forelsket i noen noengang. Hektet var jeg. Toteøt hektet. Anonymkode: 5e2c8...024 Signerer denne, selv brukte jeg nærmere 12 år, og kom ut som en slagen dame. Mildt sagt Anonymkode: c82ba...ba4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå