Gå til innhold

Hvordan få mannen til å få enda mer sexlyst ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker tips i å få mannen til å få enda mer sexlyst ? 

Føler at jeg har prøvd alt. 

Anonymkode: a896d...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg sexy, lukt godt og vær velstelt

spontan sex, begynn å ta på han ut av det blå, gi gode bjs. Prøv ut nye stillinger, evt ha sex nye steder for å få opp «spenningen»

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (17 minutter siden):

Kle deg sexy, lukt godt og vær velstelt

spontan sex, begynn å ta på han ut av det blå, gi gode bjs. Prøv ut nye stillinger, evt ha sex nye steder for å få opp «spenningen»

Hvilke nye steder ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilke nye steder ? 

Jeg vet jo ikke hvor dere pleier å ha sex... Men dropp senga hvis dere vil variere. Sofaen, på bordet, i dusjen, i bilen, ute.. you name it

Skrevet

Skryt av både ham og pålen hans.👍

Mitt mest frekke/effektive tips er å suge ham litt hver morgen. Ikke nok til at han kommer, men nok til at han får veldig lyst. 💜

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enda mer, enn hvor mye?

Anonymkode: c418e...e53

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (8 minutter siden):

Skryt av både ham og pålen hans.👍

Mitt mest frekke/effektive tips er å suge ham litt hver morgen. Ikke nok til at han kommer, men nok til at han får veldig lyst. 💜

Han ønsker ikke å bli sugt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enda mer, enn hvor mye?

Veldig sjeldent og jeg opphisser han 

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til å etterstrebe en sunn livsførsel, så bør han sjekkes for lavt testosteronnivå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I tillegg til å etterstrebe en sunn livsførsel, så bør han sjekkes for lavt testosteronnivå. 

?

Gjest Gyros
Skrevet

I første omgang ville jeg ha sagt berøring, berøring, berøring...

Ikke godt å vite (utifra det du skriver) om dette er et problem som har oppstått over tid, eller startvansker i et forhold? Så det kan være alt fra prestasjonsangst til fysisk helse. Fysisk aktivitet, sunn mat, styrketrening gir for eksempel øket testosteronnivå (et hormon som øker mannens sexlyst). At typen ikke føler han mestrer sin hverdag, med jobb, økonomi etc. er også et moment som kan virke inn på sexlivet. Ta en prat om drømmer, utfordringer og berør hverandre..

Skrevet

Start med å prate med ham. KOMMUNIKASJON er nøkkelen. Spørr han rett ut om hva han tenner på...hva savner han....ting han fantaserer om....kanskje det er en årsak til at han sliter med lite lyst. Men at han ikke har tørt å ta det opp med deg? Så igjen....kommunikasjon kommunikasjon kommunikasjon!!!!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 22.13):

Har du spurt hvorfor han ikke vil ha mer sex? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du forandret deg? Blitt tykkere osv? 

Anonymkode: c9fcd...8fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 22.13):

I mange tilfeller er jeg redd det er lite du, som partner kan gjøre. Ofte ligger årsakene til nedsatt sexlyst utenfor de forhold du råder over.

En viktig ting, som sikkert ikke er veldig populært å si høyt er at nok søvn og fravær av stress er viktig. Mye viktigere en alt mulig du finner på av ting som BJ, beføling, sexy undertøy, forføring etc.

vet at svaret kanskje ikke er det du ville høre, men like dog sant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 23.10):

Kan absolutt være lurt å sjekke ut testonivå. Det er bare en kjapp blodprøve.

mange blir uansett overrasket over at testonivå er godt innenfor referanseområdet. 
mange glemmer litt dette med livsførsel. Slutt å røyk. Drikk mindre alkohol. Begynn å tren. Fjern så mange stresselementer som mulig, og viktigst!! Få nok søvn.

disse tingene vil mest sannsynlig ha langt bedre varig effekt på sexlysten, en hva en BJ i dusjen eller et kjapt knull i heisen vil.

igjen. Et «kjipt» svar, men veldig sant.

Skrevet
Gyros skrev (På 14.3.2021 den 23.52):

I første omgang ville jeg ha sagt berøring, berøring, berøring...

Ikke godt å vite (utifra det du skriver) om dette er et problem som har oppstått over tid, eller startvansker i et forhold? Så det kan være alt fra prestasjonsangst til fysisk helse. Fysisk aktivitet, sunn mat, styrketrening gir for eksempel øket testosteronnivå (et hormon som øker mannens sexlyst). At typen ikke føler han mestrer sin hverdag, med jobb, økonomi etc. er også et moment som kan virke inn på sexlivet. Ta en prat om drømmer, utfordringer og berør hverandre..

En som har skjønt det 👍🏻
fysisk aktivitet, kosthold, SØVN, stressmestring, grubling/tankekjør etc etc har langt større innvirkning på lyst og overskudd en hva alskens berøring eller seksuelle overraskelser vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...