Norskjente123 Skrevet 14. mars 2021 #1 Del Skrevet 14. mars 2021 Hei! Er det noen som eier denne boken som vet hvilke spørsmål som står? Vurderer og kjøpe men usikker på om den er verdt det. Finner ingen omtaler på den 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resirkulerte greie Skrevet 8. april 2021 #2 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg har hørt om den men har den ikke selv, men en venninne sa hun hadde funnet den på ark, så hvis du ikke bor i Oslo men et sted hvor butikkene er åpen så kan du dra å se om du ser den, så kan du se inni😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Del Skrevet 8. april 2021 Norskjente123 skrev (På 14.3.2021 den 21.46): Hei! Er det noen som eier denne boken som vet hvilke spørsmål som står? Vurderer og kjøpe men usikker på om den er verdt det. Finner ingen omtaler på den 😅 "Kjempe fin bok! Mange fine spørsmål og en fin "hobby" å drive med." https://www.ark.no/boker/Sharon-Jones-Skriv-og-brenn-9788284190396 Anonymkode: 6dd2d...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde den på Kindlen. Nå er begge deler borte, og jeg ble anmeldt for å brenne søppel. Anonymkode: 58910...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå