Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er opprullede bukseben ennå in? Føler ikke jeg ser like mye av det lenger, men usikker på om det er på grunn av at det er ut eller om det er været som gjør det

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tipper fortsatt endel av de i 40-70 forsatt ruller buksa si, da de bruker skinny jeans! Vi som er yngre bruker videre bukser, mom jeans, jeans med videre rette bein, Flared og det er litt vanskeligere å rulle med de type bukser! Så håper jeg både rulling av bukser + skinny jeans snart er ute av motebildet! 

Anonymkode: f7a86...c22

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skal man rulle bukseben? 

Anonymkode: 87153...bad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tipper fortsatt endel av de i 40-70 forsatt ruller buksa si, da de bruker skinny jeans! Vi som er yngre bruker videre bukser, mom jeans, jeans med videre rette bein, Flared og det er litt vanskeligere å rulle med de type bukser! Så håper jeg både rulling av bukser + skinny jeans snart er ute av motebildet! 

Er dette en slags KG-parodi eller noe? Man ruller opp videre bukser, ikke skinny.

Anonymkode: c684a...d2f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så håper jeg både rulling av bukser + skinny jeans snart er ute av motebildet! 

Jeg ruller rukke opp mine skinny jeans, men bretter dem opp innimellom for p variere. Hvordan i huleste kan det plage deg siden du håper det snart er ute av motebilde?

For selv om vide jeans er inn, er skinny like aktuelt. Så da må du bare grue deg til nok en sommer med dette hvis du føler det et så ille.

Anonymkode: b36a5...a6a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dette en slags KG-parodi eller noe? Man ruller opp videre bukser, ikke skinny.

Anonymkode: c684a...d2f

Hmmm, aldri sett før! Vis gjerne bilder 🙂 Har kun sett eldre eller barn på under tolv år rulle opp skinnyjeansen! 

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre man er redd for å bli våt på buksene trenger man ikke rulle opp. 

Anonymkode: e1809...46b

AnonymBruker
Skrevet

Buksebeina mine blir bretta opp så jeg ikke skal gå og tråkke på de. Jeg er nemlig kronisk lat og gidder ikke å legge opp dongeribukser. Ikke finner jeg korte nok heller-ergo brette. Jeg bryr meg faktisk ikke om det er moderne eller ikke, det er praktisk og sparer slitasje. 

Anonymkode: 34025...73b

Skrevet

Det er vinter i et av verdens nordligste land... ?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok tilbake når det går mot vår og sommer.

Og man kan rulle opp / brette opp alle typer jeans både skinny, vide og sleng

images?q=tbn:ANd9GcRmb_dUJN7Mfh3gn85FgkwZYoVvlSt-50xibw&usqp=CAUfemale-brunette-hair-off-face-wearing-white-vest-top-and-dark-blue-denim-jeans-rolled-up-at-bottom-walking-in-shallow-water-X8Y133.jpg3340986152_72c1e3a516_b.jpgimages?q=tbn:ANd9GcTtFpjzJOZuFkGEmiEe6YmqX0d6T-EZKku5jg&usqp=CAUNsoGXYvDCtc9GFQSXw_iYDc6ZzASL_ivJ6-z4dg-QAwuYPorZJDhlmeijmRF4oWyu6XSXrBgwUR0sOPJ8F9pmhOQSicI35yucZ05vJB0vc3l9j9pP6tBUV5a7O4zH8zrwRD2A5kIAEJzL9zK_-nwuu94tQ6ri92cICiNab80c0d86c229f390b9b4e6b9c890c932a4.jpg

Anonymkode: eb458...0c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kult

black-leather-moto-jacket-gray-cashmere-wrap-scarf-7-for-all-mankind-josefina-movember-slim-boyfriend-jeans-Brahmin-jasper-duxbury-satchel-charles-david-black-pumps-leather-jacket-and-oversized-wrap-scarf.jpg

Anonymkode: 8aa18...615

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg har råd til skredder...

Anonymkode: 87153...bad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...