Gå til innhold

Har du noen gang oppkevd at noen har fysisk hindret deg i noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det noen ganger.

1. Mange sprengte seg forbi meg en gang jeg skulle ta bussen så jeg ikke klarte å komme meg inn. Da nesten alle hadde sprengt seg forbi og hadde kommet på så rakk jeg ikke å komme meg på før den kjørte, for noen skubbet til meg i siste liten. Heldigvis skulle jeg ikke langt og var ikke lenge til neste buss kom så kunne bare vente på neste, men kjente det kokte litt inni meg.

2. Fant en topp i en butikk en gang, var bare en igjen og i min størrelse, en annen dame kom å rev den ut av hendene mine og sa den skal jeg ha! Ble litt paff.

3. Ble dyttet utenfor en butikk da jeg fikk beskjed om at det var min tur til å gå inn. Personen skulle absolutt inn før meg, og ingen andre sa noe. Det var begrensninger på grunn av Korona og ikke alle kunne gå inn samtidig.

Jeg tror ikke sånt er vanlig, men det er det jeg har opplevd. Kanskje jeg er ekstra uheldig.

Flere?

Anonymkode: 7cb96...0c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg opplevde det ei gang. Jeg regner det som fysisk, enda det ikke gikk på kropp. Hun skulle parkere på en overfylt parkeringsplass, og var heldig å finne en ledig plass. Hun skulle rygge inn, men da kom det en annen bil som ville ha plassen, og kjørte rett i sida på bilen for å "dytte" henne bort fra luka. Endte opp med tre kjipe forsikringssaker på sinnataggen. Egen bil, min venninnes bil og bilen som sto på andre sida av min venninne, som også ble truffet da hun ble kjørt inn i. Bileieren mente det var helt hans rett, for han hadde lett etter plass lenger enn henne. Dagene før julaften kan være temmelig anspente! 

Anonymkode: 4a7fd...ac0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ei venninne av meg opplevde det ei gang. Jeg regner det som fysisk, enda det ikke gikk på kropp. Hun skulle parkere på en overfylt parkeringsplass, og var heldig å finne en ledig plass. Hun skulle rygge inn, men da kom det en annen bil som ville ha plassen, og kjørte rett i sida på bilen for å "dytte" henne bort fra luka. Endte opp med tre kjipe forsikringssaker på sinnataggen. Egen bil, min venninnes bil og bilen som sto på andre sida av min venninne, som også ble truffet da hun ble kjørt inn i. Bileieren mente det var helt hans rett, for han hadde lett etter plass lenger enn henne. Dagene før julaften kan være temmelig anspente! 

Anonymkode: 4a7fd...ac0

Uff så kjipt 😔 For en drittsekk!

Anonymkode: 7cb96...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...