visp Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har veldig lyst til å se en film som heter Sound of Metal og det er ikke så lenge siden den gikk på kino, men er lite interessert i å abonnere på alt mulig. Er det sånn at Amazon Prime "eier" den for streaming eller kan det endre seg? 1
NordicViking Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 visp skrev (2 timer siden): Jeg har veldig lyst til å se en film som heter Sound of Metal og det er ikke så lenge siden den gikk på kino, men er lite interessert i å abonnere på alt mulig. Er det sånn at Amazon Prime "eier" den for streaming eller kan det endre seg? Selskaper som Netflix, HBO og Amazon kjøper ofte eksklusive rettigheter til filmer og TV-serier for gitte perioder (f.eks. 1 år, 3 år, 5 år, etc). Når disse periodene er over så må de vurdere om de skal fortsette å vise dem eksklusivt, akseptere ikke-eksklusive avtaler (der flere selskaper får lov til å streame samme film/TV-serie), eller droppe dem (dersom seerne ikke er interessert i å se dem). Det som Amazon viser eksklusivt i dag, trenger ikke å være slik noen år fram i tid. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Står på filmen at det er en "Amazon original" så regner med at Amazon sitter på eksklusive rettigheter. Står på wikipedia at filmen også vil komme på DVD/BlueRay. Anonymkode: eb274...fae
visp Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2021 NordicViking skrev (17 timer siden): Selskaper som Netflix, HBO og Amazon kjøper ofte eksklusive rettigheter til filmer og TV-serier for gitte perioder (f.eks. 1 år, 3 år, 5 år, etc). Når disse periodene er over så må de vurdere om de skal fortsette å vise dem eksklusivt, akseptere ikke-eksklusive avtaler (der flere selskaper får lov til å streame samme film/TV-serie), eller droppe dem (dersom seerne ikke er interessert i å se dem). Det som Amazon viser eksklusivt i dag, trenger ikke å være slik noen år fram i tid. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Står på filmen at det er en "Amazon original" så regner med at Amazon sitter på eksklusive rettigheter. Står på wikipedia at filmen også vil komme på DVD/BlueRay. Anonymkode: eb274...fae Tusen takk for svar begge to:)
Matas Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Den ligger på Google play med premiere i løpet av 2021 står det, så da kommer den der også etterhvert. Da kommer den nok også på kjøp/leie på Blockbuster og iTunes også. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Jeg finner den ikke på Amazon prime her i Norge, så godt mulig den blir tilgjengelig på andre plattformer i Norge. Overaskende lite av det som er på prime video er tilgjengelig i Norge, antageligvis derfor det er så billig. Anonymkode: 1cb8a...bb3 1
DeLorean Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 visp skrev (På 14.3.2021 den 20.56): Jeg har veldig lyst til å se en film som heter Sound of Metal og det er ikke så lenge siden den gikk på kino, men er lite interessert i å abonnere på alt mulig. Er det sånn at Amazon Prime "eier" den for streaming eller kan det endre seg? Jeg har sett den min venn 😊 Siste filmen jeg så på kino. Og hvis du lurer, ja den er fantastisk. Vil også se Borat filmen! 1
visp Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2021 DeLorean skrev (17 minutter siden): Jeg har sett den min venn 😊 Siste filmen jeg så på kino. Og hvis du lurer, ja den er fantastisk. Vil også se Borat filmen! Ja, vi får se den også🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå