AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #21 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): INDREFILET? Nei nei nei. Gå for entrecôte. Mye bedre. En biff uten fett er en biff nesten uten smak. Anonymkode: 2be9c...1c6 Entrecote er veldig oppskrytt, slintrer, sener og fett. Kjøper stort sett alltid indrefilet. Anonymkode: d9943...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #22 Del Skrevet 16. mars 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert grillede grønnsaker av noe slag. Og siden det er japansk kjøtt, kanskje ris hører til? Tviler på at det serveres med noen form for fritert mat. Anonymkode: 40bb5...fa9 Trenger ikke tilbehør. Når jeg ser videoer fra japanske topprestauranter så er det kun kjøtt. Ofte litt havsalt man kan dyppe kjøttet ned i, men det er alt. Jeg hadde ikke sagt nei til noen grønnsaker, men alle typer saus er fy-fy. Anonymkode: 2284f...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #23 Del Skrevet 16. mars 2021 Wagyubiff er veldig godt, men til 10-15 ganger prisen av vanlig biff er det definitivt ikke 10-15 ganger bedre enn vanlig biff. Så nei, det er ikke verdt det. Anonymkode: e5c04...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #24 Del Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva serverer man med en slik biff da? Bernaise og pommes frittes. Anonymkode: 2a32d...279 Jeg hadde en "vanlig" 450g entrecôte som tilbehør. Man blir jo ikke mett av en 150 g biff (som kostet ca 1000 kr). Og litt bearnaise også til. Det var det. Anonymkode: 2be9c...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå