Gå til innhold

Er det mulig at en mann tenner på meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av 20 årene, men har langt ifra en perfekt kropp. En del strekkmerker, arr, noen kg for mye selv om jeg trener. Ikke fin hud og jeg er under gjennomsnittet attraktiv. Jeg forstår ikke i min villeste fantasi hvordan en mann kan tenne på meg når jeg ser sånn ut, og har konkludert med at de mennene jeg har vært med sikkert fantaserte om andre.. Det syns jeg jo er trist for jeg har jo tent på dem og vært opptatt av dem når jeg har hatt sex med de. Jeg regner med en mann må være ganske forelska i meg for å kunne tenne på meg men han vil jo fortsatt se hvordan jeg ser ut? Tør ikke ha sex med lyset på for øvrig, jeg syns det er grusomt ekkelt.. Redd han blir slapp fordi jeg ser så fæl ut, og liker ikke at han f.eks tar på magen min for jeg er redd han plutselig skal innse hvor stygg den er (strekkmerker, og den er IKKE stram!). Hadde jeg hatt et pent ansikt i det minste men jeg ser merkelig ut og har komplekser for hvordan jeg ser ut når jeg prater. :( Klarer ikke slappe helt av når jeg har sex fordi jeg tenker så mye på hvordan jeg ser ut. Må drikke alkohol for å kunne ha på lyset og slå meg løs, og må bli relativt full før jeg tør det. 

Er oppriktig fortvila og lei meg. Dette stopper meg fra å ha kjæreste og jeg har ikke hatt sex på 5 år. Puppene henger og slenger men jeg skal heldigvis operere de. Og det er ikke bare noe jeg sier, min ex kommenterte flere ganger at de henger mye. Har lyst på kjæreste men jeg blir kjempe usikker når jeg får komplimenter for jeg kan ikke forstå hvordan de mener det de sier 

Vil gjerne ha råd. Hvordan utfordre denne tankegangen.. det er kjempe ekkelt og jeg er ensom og lei meg. drit lei av å syns synd i meg selv og prøver å tenke positivt, tenke at jeg er pen. Men jeg blir så lei meg når jeg ser meg i speilet.. jeg er litt overvektig men er snart normalvektig (trener en del, men nei jeg har ikke sånn instagram kropp i det hele tatt). 

:( Føler mine "beste år" går ifra meg. Fyller 30 om 2 år. Har prøvd meg på dating men jeg ender opp med å pushe mennene bort. Føler selv jeg har dårlig dømmekraft og er redd for å velge feil mann og ende opp såra, så jeg stoler ikke på noen når de sier noe fint til meg. Og så leser jeg jo alle steder at menn sier hva som helst for sex, så jeg skjønner ikke hva jeg skal tro. Det er forvirrende... jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen skulle velge meg. 

Anonymkode: 4712b...a98

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaiminator
Skrevet

Desverre er det slik at vi menn liker å si vi bryr oss om det indre like like mye som det yttre, men ordtaket "utsiden gir insiden sjanse" føler jeg blir relevant her. Jeg er selv ingen tier så må date "i min liga".

Det finns helt sikkert noen som kunne tent på deg, og du hadde en fryktelig drittkjæreste som går å sier sånt.

Skrevet

Selvfølgelig! Du er bra nok 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (2 minutter siden):

Desverre er det slik at vi menn liker å si vi bryr oss om det indre like like mye som det yttre, men ordtaket "utsiden gir insiden sjanse" føler jeg blir relevant her. Jeg er selv ingen tier så må date "i min liga".

Det finns helt sikkert noen som kunne tent på deg, og du hadde en fryktelig drittkjæreste som går å sier sånt.

ja, jeg føler at de mennene som ligger med meg/tenner på meg bare velger meg fordi jeg er tilgjengelig og for å ha noen å tømme seg i, at de egentlig ikke bryr seg om meg. At jeg er for stygg for at noen skal like meg mer enn det. de merker sikker at jeg er desperat etter kjærlighet. Prøver å skjule det men det er sikkert åpenbart. Han var jo bare ærlig så klandrer han ikke..

Expandable86 skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig! Du er bra nok 😉

Det er jo ikke et selvfølge. Jeg ser ikke ut som de kvinnene som blir sett på som attraktive... så det er totalt uforståelig for meg. Ingen attraktive trekk i det hele tatt. og det hjelper ikke så mye om personligheten er ålreit for menn tiltrekkes jo av utseende og de må jo tenne på meg, vil jo ikke at han skal ligge å tenke på andre, det må jo være trist. er trist for meg iallefall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er i slutten av 20 årene, men har langt ifra en perfekt kropp. En del strekkmerker, arr, noen kg for mye selv om jeg trener. Ikke fin hud og jeg er under gjennomsnittet attraktiv. Jeg forstår ikke i min villeste fantasi hvordan en mann kan tenne på meg når jeg ser sånn ut, og har konkludert med at de mennene jeg har vært med sikkert fantaserte om andre.. Det syns jeg jo er trist for jeg har jo tent på dem og vært opptatt av dem når jeg har hatt sex med de. Jeg regner med en mann må være ganske forelska i meg for å kunne tenne på meg men han vil jo fortsatt se hvordan jeg ser ut? Tør ikke ha sex med lyset på for øvrig, jeg syns det er grusomt ekkelt.. Redd han blir slapp fordi jeg ser så fæl ut, og liker ikke at han f.eks tar på magen min for jeg er redd han plutselig skal innse hvor stygg den er (strekkmerker, og den er IKKE stram!). Hadde jeg hatt et pent ansikt i det minste men jeg ser merkelig ut og har komplekser for hvordan jeg ser ut når jeg prater. :( Klarer ikke slappe helt av når jeg har sex fordi jeg tenker så mye på hvordan jeg ser ut. Må drikke alkohol for å kunne ha på lyset og slå meg løs, og må bli relativt full før jeg tør det. 

Er oppriktig fortvila og lei meg. Dette stopper meg fra å ha kjæreste og jeg har ikke hatt sex på 5 år. Puppene henger og slenger men jeg skal heldigvis operere de. Og det er ikke bare noe jeg sier, min ex kommenterte flere ganger at de henger mye. Har lyst på kjæreste men jeg blir kjempe usikker når jeg får komplimenter for jeg kan ikke forstå hvordan de mener det de sier 

Vil gjerne ha råd. Hvordan utfordre denne tankegangen.. det er kjempe ekkelt og jeg er ensom og lei meg. drit lei av å syns synd i meg selv og prøver å tenke positivt, tenke at jeg er pen. Men jeg blir så lei meg når jeg ser meg i speilet.. jeg er litt overvektig men er snart normalvektig (trener en del, men nei jeg har ikke sånn instagram kropp i det hele tatt). 

:( Føler mine "beste år" går ifra meg. Fyller 30 om 2 år. Har prøvd meg på dating men jeg ender opp med å pushe mennene bort. Føler selv jeg har dårlig dømmekraft og er redd for å velge feil mann og ende opp såra, så jeg stoler ikke på noen når de sier noe fint til meg. Og så leser jeg jo alle steder at menn sier hva som helst for sex, så jeg skjønner ikke hva jeg skal tro. Det er forvirrende... jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen skulle velge meg. 

1. Strekkmerker er ikke stygt og ikke arr heller. 2. tunge store pupper henger. 3. Du må jobbe med selvbildet ditt. Du burde følge danaemercer på Instagram, hun viser en helt normal kvinnekropp med både cellulitter og strekkmerker og arr :) og mange menn synes hun er deilig fordet. 

Anonymkode: d5c41...171

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1. Strekkmerker er ikke stygt og ikke arr heller. 2. tunge store pupper henger. 3. Du må jobbe med selvbildet ditt. Du burde følge danaemercer på Instagram, hun viser en helt normal kvinnekropp med både cellulitter og strekkmerker og arr :) og mange menn synes hun er deilig fordet. 

er jo ikke rart det, hun var kjempe pen. Gjør jo ingenting at hun har alle slags mulige skavanker da. hadde jeg kunne kompensert med ansiktet mitt så hadde det hjulpet enormt men jeg kan jo ikke det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ja, jeg føler at de mennene som ligger med meg/tenner på meg bare velger meg fordi jeg er tilgjengelig og for å ha noen å tømme seg i, at de egentlig ikke bryr seg om meg. At jeg er for stygg for at noen skal like meg mer enn det. de merker sikker at jeg er desperat etter kjærlighet. Prøver å skjule det men det er sikkert åpenbart. Han var jo bare ærlig så klandrer han ikke..

Det er jo ikke et selvfølge. Jeg ser ikke ut som de kvinnene som blir sett på som attraktive... så det er totalt uforståelig for meg. Ingen attraktive trekk i det hele tatt. og det hjelper ikke så mye om personligheten er ålreit for menn tiltrekkes jo av utseende og de må jo tenne på meg, vil jo ikke at han skal ligge å tenke på andre, det må jo være trist. er trist for meg iallefall. 

Det som gjør at du ikke er attraktiv er at du har så dårlig selvbilde. Du må jobbe med å akseptere deg selv sånn som du ser ut

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er jo ikke rart det, hun var kjempe pen. Gjør jo ingenting at hun har alle slags mulige skavanker da. hadde jeg kunne kompensert med ansiktet mitt så hadde det hjulpet enormt men jeg kan jo ikke det. 

Skjerp deg da, det er ikke skavanker men helt normalt. Du har fått positive svar i tråden og allikevel er du negativ 

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet

Isteden får å tenke du ikke er attraktiv, hva med å heller fokusere på hva slags kontakt hadde du me de du skøv bort? Hvor langt i datingen går det? Er det før/når/etter det blir flørtete, om det kommer så langt? Mine lengste forhold har helt klart vært etter lengre bli kjent perioder for så å bli sammen.

Skrevet

Hei. Jeg har som deg masse strekkmerker,og noen kilo for mye. Magen min ble strekt til det ugjenkjennelige da jeg gikk gravid med første barnet mitt,og mageskinnet har aldri trekt seg tilbake . Det har plaget meg noe helt enormt,men det har ikke hindret meg i få meg en ny mann som faktisk er oppriktig glad i meg og kroppen min.  Har veldig små bryster(nesten bare brystvorter)så der har jeg motsatt problem av deg.  Jeg har nå fått godkjent mageplastikk,og det er noe jeg gleder meg sykt til. MEN: min mann er mer redd for den operasjonen enn jeg er,for han mener det ikke er verdt det hvis noe skulle gå galt. Vi har et fantastisk sexliv,gjerne i blendende dagslys,for han vil faktisk se meg. Hele meg.  Det finnes menn som faktisk ser kvinnen bak kroppen også. Tenk på alt du går glipp av!  Vær ærlig om hvordan  du føler deg mtp kroppen din,men ikke synk ned i et hull av mistrøstighet.  Det finnes nok en mann der ute for deg også. Min mann er faktisk attraktiv for andre enn meg også,og jeg har mange ganger lurt på hvordan han kan være glad i min kropp,når jeg ikke er det. Han har vært klar på,absolutt hele tiden,at en evt. operasjon er for min del,ikke hans. Han ble jo sammen med meg akkurat slik jeg er,med hengemagen og alt,og anså meg ikke som et oppussingsobjekt . Tillat deg selv å være littegrann mer glad i deg selv. ❤

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (3 minutter siden):

Isteden får å tenke du ikke er attraktiv, hva med å heller fokusere på hva slags kontakt hadde du me de du skøv bort? Hvor langt i datingen går det? Er det før/når/etter det blir flørtete, om det kommer så langt? Mine lengste forhold har helt klart vært etter lengre bli kjent perioder for så å bli sammen.

Det stopper opp når de blir veldig flørtete og vi begynner å kysse og ting nærmer seg neste steg, altså sex. da feiger jeg ut. For jeg blir jo betatt og fylt av lyst så jeg lar meg rive med. Men så begynner jeg å tenke og overanalysere og dropper det.. dette har skjedd 3 ganger med tre forskjellige menn. datingfasene har ikke vært så lenge, max noen uker. 

Blue81 skrev (1 minutt siden):

Hei. Jeg har som deg masse strekkmerker,og noen kilo for mye. Magen min ble strekt til det ugjenkjennelige da jeg gikk gravid med første barnet mitt,og mageskinnet har aldri trekt seg tilbake . Det har plaget meg noe helt enormt,men det har ikke hindret meg i få meg en ny mann som faktisk er oppriktig glad i meg og kroppen min.  Har veldig små bryster(nesten bare brystvorter)så der har jeg motsatt problem av deg.  Jeg har nå fått godkjent mageplastikk,og det er noe jeg gleder meg sykt til. MEN: min mann er mer redd for den operasjonen enn jeg er,for han mener det ikke er verdt det hvis noe skulle gå galt. Vi har et fantastisk sexliv,gjerne i blendende dagslys,for han vil faktisk se meg. Hele meg.  Det finnes menn som faktisk ser kvinnen bak kroppen også. Tenk på alt du går glipp av!  Vær ærlig om hvordan  du føler deg mtp kroppen din,men ikke synk ned i et hull av mistrøstighet.  Det finnes nok en mann der ute for deg også. Min mann er faktisk attraktiv for andre enn meg også,og jeg har mange ganger lurt på hvordan han kan være glad i min kropp,når jeg ikke er det. Han har vært klar på,absolutt hele tiden,at en evt. operasjon er for min del,ikke hans. Han ble jo sammen med meg akkurat slik jeg er,med hengemagen og alt,og anså meg ikke som et oppussingsobjekt . Tillat deg selv å være littegrann mer glad i deg selv. ❤

Han høres veldig fin ut, heldig du er som har en sånn mann. jeg har ikke opplevd noe sånt. Men du har jo gått gravid da og båret frem et barn, selvfølgelig strekker magen seg da. "mammamagen" er jo vakker, syns jeg. Magen min har strekkmerker fordi jeg har vært tjukk, og jeg skjemmes over det.. 

Men veldig fint innlegg, skal ta det med meg. tusen takk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skulle se deg om etter et skikkelig mannfolk med rette holdningen?

Det er noe som heter "Jeg elsker deg ikke fordi du er vakker, men du er vakker fordi jeg elsker deg".

Først og fremst må du jobbe med å lære å elske deg selv for den du er og bygge opp dine indre kvaliteter og kanskje få gått til en terapeut som kan hjelpe deg med å finne roten til disse følelsene for det er tydelig at de må komme fra et sted. Deretter kan du begynne å arbeide mot muligheten til å få deg en karriere og spare opp til egen bolig. Så kan du fortsette med å være sunn og aktiv og omgi deg med mennesker som ser deg for den du er og ikke bare overflatiske mennesker som dømmer etter det ytre skallet sjelen vår er pakket inn i.

Vi ser alle forskjellige ut og hvem bestemmer vel hva som er vakkert og mindre vakkert. Vi er vakre på hver vår måte så lenge vi ikke har en svart sjel og gjør andre mennesker vondt med viten og vilje. Utseendet er variabelt fordi hvis alle var like ville det vært utrolig kjedelig.

Du trenger ikke først og fremst at andre skal like deg, men du trenger å like deg selv og reise haka opp og være stolt av deg selv fordi det er virkelig ikke det ytre som definerer hvem du er men det indre. Det ytre er bare litt pynt men uten et fint indre blir et fint ytre ingenting.

Som noen nevnte her "det ytre gir det indre en sjanse, det indre gir det ytre sin glans".
Med andre ord et fint ytre er ingenting uten et fint indre men det er vanskeligere å bli sett uten å fange oppmerksomheten med en pen fasade. 

Det betyr ikke at du ikke vil bli sett men hvem ønsker du at skal se deg?

Du må bare elske deg selv først og så kanskje du finner denne mannen i dine drømmer, men på byen må du for all verden ikke lete og på jobb kan også skape komplikasjoner. 

Jobb med å elske deg selv akkurat som du er fordi du er den du er og den personen vil du være og skal du være og må du være så elsk deg selv og bli glad i alle valker og skavanker fordi vi har slike alle sammen det er bare at hos noen blir de mer synlige enn hos andre.

Vær glad i deg selv og jobb med deg selv og få teapeutisk hjelp til å finne denne kjærligheten fordi før du elsker deg selv kan ingen andre elske deg heller. Det gjelder alle mennesker i hele verden man må være glad i seg selv for å kunne være åpen for kjærligheten og en person med selvtillit og et godt indre blir automatisk mye mer attraktiv med en gang.
Så ikke rakk ned på deg selv men hev haken og jobb med deg selv.

Anonymkode: 1b31a...c74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det stopper opp når de blir veldig flørtete og vi begynner å kysse og ting nærmer seg neste steg, altså sex. da feiger jeg ut. For jeg blir jo betatt og fylt av lyst så jeg lar meg rive med. Men så begynner jeg å tenke og overanalysere og dropper det.. dette har skjedd 3 ganger med tre forskjellige menn. datingfasene har ikke vært så lenge, max noen uker. 

Han høres veldig fin ut, heldig du er som har en sånn mann. jeg har ikke opplevd noe sånt. Men du har jo gått gravid da og båret frem et barn, selvfølgelig strekker magen seg da. "mammamagen" er jo vakker, syns jeg. Magen min har strekkmerker fordi jeg har vært tjukk, og jeg skjemmes over det.. 

Men veldig fint innlegg, skal ta det med meg. tusen takk. 

Ja,jeg vet jeg er heldig,men jeg er ikke den eneste som har en flott mann selv om kroppen ikke er en tier. Har flere venninner,både de som har vært veldig tykke,og de som har fått barn,som også har skaffet seg flotte menn. Alt handler ikke om kropp,men når du lar hodet ditt få lov til å lage det til verdens største problem,så blir det faktisk verdens største problem(for deg) . Vi må alle kysse noen frosker før vi finner prinsen vår. Selv de fantastisk pene menneskene! Har også mange virkelig pene venninner som aldri finner drømmeprinsen sin. Det å finne en ordentlig partner er bare ikke lett,uansett hvem du er og hvordan du ser ut. Selvfølgelig kan det være vanskeligere å treffe noen initielt når man ikke er superpen,men selvtillit kommer man faktisk ganske langt med. Faren til det første barnet mitt taklet ikke forandringene som skjedde med kroppen min under graviditet, og foraktet meg og kalte meg ekkel pga strekkmerkene jeg fikk(mens jeg gikk gravid med HANS barn) så han gikk likegodt ut og pulte alt som beveget seg,siden jeg var blitt så jævlig ekkel(hans ord).  Jeg ble rimelig knust, og var overbevist om at han hadde rett,og slet skikkelig med selvbildet mitt veldig lenge. Men jeg ble også skikkelig forbanna,og det var vel kanskje dét som gjorde at jeg holdt hodet hevet likevel. Det var sinnsykt vanskelig å tro på han som er mannen min nå,men han ga meg heldigvis tid,og kysset meg på absolutt hele kroppen,og fikke meg tilslutt til å godta at sånn er ståa. Han var ikke interessert i et forhold der jeg skulle skamme meg over meg selv,når han var glad i meg. Det finnes flotte ordentlige menn der ute,og helt sikkert én for deg også.  Men som sagt,de aller flest må faktisk kysse en del frosker før de finner drømmeprinsen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann. Har vært sammen med både råflotte damer og damer som ikke kan kategoriseres som på topp av skalaen men helt normale 😊 Utseendet betyr mye men det viktigste er oppførsel, holdning og selvtillit. 
om dama har litt hengepupper, litt strekkmerker e.l har jeg aldri brydd meg om 😊

ikke vær så negativ, få en mer positiv holdning så kommer nok gutta løpende etter deg skal du se 😊

Anonymkode: 92193...96e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du ser for få damer nakne. Alt det du beskriver er ganske vanlig. Ikke tenk at du er verre en noen andre. Vi har alle noe med kroppen vår. 
Vekten kan du gjøre noe med.

Synes du er «heldig» som har hengepupper. Ikke noe bedre å være flatbrystet skal jeg love deg!

Anonymkode: cc9a7...d14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste har strekkmerker, arr og er bittelitt overvektig. Og har ikke fjes som en supermodell.

Det viktige er å føle seg vel i egen kropp, og å kose seg aleine og sammen med andre 🙂

Anonymkode: a9e4d...cf9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei TS

Kjenner meg igjen i det som du beskriver. Før jeg traff mannen på nettet så var jeg forelsket i en som jeg jobbet med. Jeg trodde slike ting om meg selv og at jeg ikke var god nok for han. Var rett og slett feig siden jeg hadde negative tanker om meg selv. Var også redd for å bli såret for å bli avvist. 

Har sagt dette til han og det viste seg at han likte meg som person og eventuelt noe mer. 

Jeg er 1.60 høy, har litt mage og har små bryster. 

Anonymkode: ddfef...62d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er forvirrende... jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen skulle velge meg. 

Om dette innlegget ikke var skrevet av deg, men en mann - hva ville du svart, TS?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Beeblebrox said:

Om dette innlegget ikke var skrevet av deg, men en mann - hva ville du svart, TS?

Svaret ville blitt noe sånn som "bla bla bitter incel bla bla kvinner skylder deg ingenting  bla bla damer blir ikke sammen med uattraktive menn bare fordi du ønsker det bla bla slutt med sutringa di det er uatttaktivt".

Anonymkode: 3feee...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble glad da han så jeg er dekket med hvite strekkmerker på rumpe og lår, han syns jeg så kjedelig perfekt ut med klær på. Vet det ikke bare er noe han sier, for han har flere ganger kysset over de og klår som en villmann. Cellulitter har jeg også. Og kviser på skuldrene. Og asymmetriske brystvorter der høyre brystvorte er lenger opp på brystet enn den venstre. Kjæresten min er klassisk pen og veltrent, og kan få de fleste, han valgte meg. Mange av oss er perfeksjonister med høyere krav til oss selv enn hva andre har, sin egen verste kritiker. 

Anonymkode: 4e459...9eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...