Gå til innhold

Hva er verst: En kvinne som går til massør for å få happy ending eller en mann som går til en prostituert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du?

Anonymkode: ad30b...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at jeg driter i hva andre folk driver med

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begge er like ille, men ikke like vanlig 

Anonymkode: 3828b...8ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Fame said:

Jeg tenker at jeg driter i hva andre folk driver med

Vanligvis er kvinnene på KG svært negative til prostitusjon. Men kanskje dette er i ferd med å endre seg. 

Skrevet

I mine øyne er det ganske likt, men jeg har registrert at en som kvinne kan gå offentlig ut med det og få publisert "gladsak" om det, så som samfunn ser vi nok noe ulikt på det:

Sitat

Ville du latt en fremmed gi deg en vaginal massasje? Det gjorde KK`s journalist!

https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må ikke glemme at kvinner gikk til legen før i tiden mot hysteria, og dere husker vel hvilken behandling dem fikk av legen 😜.

Anonymkode: f3112...464

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er verre med menn som handler sex hos kvinner som sannsynligvis ikke selger det frivillig. Prostitusjonsyrket er gjennomsyra med mye ondskap. Jeg har aldri hørt eller lest at menneskehandler er et problem blant mannlige massører i Norge. 

Anonymkode: 3f415...66e

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (9 minutter siden):

I mine øyne er det ganske likt, men jeg har registrert at en som kvinne kan gå offentlig ut med det og få publisert "gladsak" om det, så som samfunn ser vi nok noe ulikt på det:

I all verden, vaginal-massasje! Takk for gøy link😄

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns det er verre med menn som handler sex hos kvinner som sannsynligvis ikke selger det frivillig. Prostitusjonsyrket er gjennomsyra med mye ondskap. Jeg har aldri hørt eller lest at menneskehandler er et problem blant mannlige massører i Norge. 

Anonymkode: 3f415...66e

Kan gjøres hos en kvinnelig massør på et Thai-sjappe. Vet ikke hvor frivillig det er.

AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (13 minutter siden):

Leste du saken da? Dette er jo absolutt ingen massasje med happy ending, men smertefull massasje over hele kroppen, også inni vagina! Litt tabu og forbi de flestes intimgrenser? Åpenbart, men å sammenlikne det med prostitusjon og happy ending blir jo litt absurd. Eller tenker du at prostataundersøkelse hos lege også er sammenliknbart med disse tingene?

Anonymkode: cc171...fdd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leste du saken da? Dette er jo absolutt ingen massasje med happy ending, men smertefull massasje over hele kroppen, også inni vagina! Litt tabu og forbi de flestes intimgrenser? Åpenbart, men å sammenlikne det med prostitusjon og happy ending blir jo litt absurd. Eller tenker du at prostataundersøkelse hos lege også er sammenliknbart med disse tingene?

Enig, dette er jo noe helt annet!!

Anonymkode: 43c8d...a55

Skrevet
Hannah80 skrev (21 minutter siden):

I all verden, vaginal-massasje! Takk for gøy link😄

Man lærer noe nytt hver dag ja :P

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Massasje av underlivet, med eller uten orgasme, har ingen ting med hverandre å gjøre? Jeg vet ikke om jeg ser helt logikken der. En undersøkelse hos lege er selvfølgelig noe helt annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Happy ending hos massør høres ut som et mareritt for meg. Det tror jeg at jeg ville betalt ekstra for å slippe. Og det tror jeg ikke at jeg er den eneste kvinnen som tenker 😅

Anonymkode: 38c21...6d9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...