Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en SA for seks uker siden, blødde masse og lenge (ca tre uker). HCG er endelig lav nok til at det så vidt vises på strekene på graviditetstest.

Men i dag våknet jeg opp med kjempe ubehag i livmor område, har vært kvalm, kjempe ømme bryst, og humøret er så som så. Jeg tok ny test som har en bittelitt sterkere strek enn den siste jeg tok for å sjekke om HCG sank...
Minnes VELDIG om symptomene jeg fikk da jeg var gravid sist.

Er dette normalt? Ønsketenkning? Fantomgraviditet? 
Noen som har vært igjennom dette?

Anonymkode: 9c11d...f1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke gravid så lenge du fortsatt har hcg i kroppen, så dette er ønsketenking. 

Anonymkode: bf4fe...399

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hcg fortsetter å stige er du gravid på nytt! Man kan fint bli gravid rett etter SA! 

Anonymkode: 2938a...614

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du blir ikke gravid så lenge du fortsatt har hcg i kroppen, så dette er ønsketenking. 

Tøv, det sies at det er lettere med hcg i kroppen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tøv, det sies at det er lettere med hcg i kroppen.

Javel ja. Så du mener at det er mulig å få eggløsning med hcg i kroppen? Skjønner at du ikke er lege ihvertfall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Javel ja. Så du mener at det er mulig å få eggløsning med hcg i kroppen? Skjønner at du ikke er lege ihvertfall. 

Er det liten nok mengde ja. Jeg snakker ikke om over 10 000, men hørt at det er mulig så lenge den ligger under 20. Helt unødvendig med slike kommentarer, men du har rett jeg er ikke lege.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det liten nok mengde ja. Jeg snakker ikke om over 10 000, men hørt at det er mulig så lenge den ligger under 20. Helt unødvendig med slike kommentarer, men du har rett jeg er ikke lege.

Ikke meningen å være ufin, men du kalte kommentaren min for tøv. Og det ble jo litt feil av deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke meningen å være ufin, men du kalte kommentaren min for tøv. Og det ble jo litt feil av deg. 

Det beklager jeg for. 
Føler meg veldig stresset da jeg aldri har kjent slik ubehag før... Er så sykt merkelig å få alle disse symptomene? Man ønsker jo så inderlig.. Men man bør vel og se at det er aller størst mulig at det er ønsketenking... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det beklager jeg for. 
Føler meg veldig stresset da jeg aldri har kjent slik ubehag før... Er så sykt merkelig å få alle disse symptomene? Man ønsker jo så inderlig.. Men man bør vel og se at det er aller størst mulig at det er ønsketenking... 

Nå vet jeg ikke hvor tett disse testene ble tatt. Idet hcg var ute av kroppen, kan du ha hatt eggløsning og blitt gravid på ny. Så mulig er det jo

Du får teste igjen om uke og se. Lykke til ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...