Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenkte med samboer at vi vil døpes våre baby under sommeren,  og vi spurte til våre vennepar om de vil være gudmor/gudfar og de svarte ja, men de viste ikke noe sørlig glede, og eneste kommentar var at de var faddere også til noen annen. Siden det vi har ikke snakket om det og vi har traff dem 2 ganger etter jul; de sjelden spørre om hvordan går det med oss (de har aldri gjort men vi tenkte ikke på det) eller ikke minst spørre om våre babyen.

Så per i dag føler seg ikke helt riktig at de burde ha vært faddere til vårt barn. 

Vi er gode venner, men alt endret seg etter vi fikk barn, vi er selvfølgelig mer opptatt og når vi besøker dem vi må dra alltid tidlig hjem, det er ikke som før når vi var 4 voksen som kose seg så mye vi ville, og vi tror av og til de forstår ikke det (de vil ikke ha barn). Jeg går alene på trilletur hver dag og de kjøpte en hund og jeg sa flere ganger St vi kan treffes, men de ta ikke kontakt.

Vi vet ikke om vi burde velge et par som ønsker seg virkelig å bli faddere på våre babyen og noen som liker kanskje barn??

Blir det feil av oss å ikke ta dem som faddere når jeg allerede spurte dem?

Samboer mener at vi var for fort når vi spurte dem. Hva tenker dere?

Anonymkode: 332cc...8aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har spurt og må forholde dere til det. Dere skulle aldri spurt noen dere ikke kjenner godt nok så tidlig. 

Anonymkode: 3eb54...4e8

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...