AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Det er ei jeg kjenner som jeg er usikker på om hun ser på meg som bekjent eller venn. Jeg ser på hun som en venn ihvertfall samt jeg har litt følelser for hun. Vi begge er jenter og lesbiske. De få gangene vi møtes pga avstand så snakker hun om sex. Hennes sexliv blandt annet. Jeg har ikke sexliv, så har ingenting å komme meg fra min side, men tar del i samtalen. Tror dere hun ser meg på som venn? Jeg ville ihvertfall ikke snakket om sex med en bare bekjent. Men det er jo kanskje fordi jeg ikke er åpen om sånt. Anonymkode: 0c192...eab
Gjest Niek79 Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Friendzone. Kom deg unna. Hun finnes ikke interessert i deg.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Niek79 skrev (4 minutter siden): Friendzone. Kom deg unna. Hun finnes ikke interessert i deg. Jeg er heller ikke noe interessert i hun på den måten. Trives godt å være venn med hun selvom jeg har følelser. De roer seg heldigvis jo oftere jeg møter henne. Tror ikke vi hadde fungert å vært sammen i lengden. Men jeg er mer usikker på om ser meg på som venn eller bekjent ts Anonymkode: 0c192...eab
Milky Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Noen er mer åpne enn andre.. har ikke noe problem med å snakke om sex med folk, men går ikke inn for å snakke om det liksom..
draug 75 Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Det er nok vanligere å snakke om sex med folk man kjenner, enn folk man ikke kjenner. Du skal imidlertid ikke regne med å få noe på hun her. Jeg lurer egentlig bare på hva som er motivet her. Litt avhengig av hva hun legger fram, hva hun driver på med og hvilke "problemer" hun diskuterer, så kan det være at denne relasjonen ikke er bra for noen av dere. DU for din del skal konsentrere deg om å finne ei kvinne som aksepterer deg såpass at et forhold kan etableres og du kan oppnå det sexlivet du har behov for som et voksent menneske. Dette står hun i vegen for. Hun for sin del, jeg veit ikke hva hun snakker med deg om. Men det forekommer fra tid til annen at kvinner finner seg noen å betro seg til, så blir ting bedre der og da, innerst inne så veit de at adferden deres ikke er noe bra, men der og da, når de snakker med en "kastrert venn" (som deg) så blir det bedre, og de føler ikke behovet lenger for å gjøre noe med problemet. (Litt som å være sulten i halvfem - femtida: du spiser en mellombar i stedet for å koke middag). Da gjør du henne en bjørnetjeneste ved å være sjelesørger. Det er heller ikke din jobb.
HannaLena Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 For min del er det normalt, men ikke sikkert jeg er normal jeg snakker med to-tre venninner som er 100% åpen om sexlivet sitt, og jeg er på samme nivå
knulleGuden666 Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Jeg kan snakke om sex med absolutt alle
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 Veldig opp og ned her. Et lite knippe venner vet nok til å få meg i alvorlige problemer, men de fleste tror jeg er en helt vanlig middelaldrende mann med gjennomsnittlig interesse for sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå