AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Før dere ble samboere/ gift på nytt var dere noensinne i tvil? Jeg skal bli samboer nå, men er så redd det ikke skal fungere....vi er godt voksne (45+) og skal ikke ha barn. Har ett havarert ekteskap bak meg og er jo redd for å feile igjen. Elsker han og har det fint sammen, men er så redd for å mislykkes igjen. Normalt å føle det slik? Anonymkode: 02e0a...942
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Sikkert normalt, men ingen tvil eller usikkerhet her Anonymkode: dfe02...22f 1
Macro Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Det er da ikke mislykket selv om dere bryter opp? Si at det varer i 12 år, så har dere jo ihvertfall hatt 11 gode år sammen. At et forhold ikke varer evig betyr ikke at det er mislykket. Å råtne i samme grav er ikke så romantisk som mange virker til å tro. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Macro skrev (4 minutter siden): Det er da ikke mislykket selv om dere bryter opp? Si at det varer i 12 år, så har dere jo ihvertfall hatt 11 gode år sammen. At et forhold ikke varer evig betyr ikke at det er mislykket. Å råtne i samme grav er ikke så romantisk som mange virker til å tro. Takk, du sier noe der, ja. Anonymkode: 02e0a...942
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Var gift, ny samboer etter relativt kort tid.. Var ikke i tvil, men redd siden jeg opplevde tøffe tider i ekteskapet. Jeg våget å satse samtidig var jeg ekstremt årvåken, heldigvis har disse to årene gått veldig bra og dette er det beste forholdet jeg noensinne har hatt. Jeg er på samme alder som deg ts. Voksne barn. Skal man oppleve kjærligheten igjen så må man tørre. Dersom du føler du hvet hva du vil, så er det bare å satse💜 Anonymkode: 166cf...f88 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Var det forrige forholdet helt bortkastet da? Se på det som en bok. Lukk den. Sett den i bokhylla, og begynn på en ny. Jeg har både gode og dårlige minner fra forrige samboerskap. Men var nok noen røde varsellamper jeg burde sett. At vi ikke passet å bo sammen. Samboerskapet jeg har nå. Jeg hadde en helt annen magefølelse. Vi var mer modne begge to. Og vi visste bedre begge to hva vi ville ha i et forhold, og hva vi ikke aksepterte i et forhold. Vært sammen i 4 år nå. 45 år nå. Still going strong ❤️ Anonymkode: c2e2a...709 2
Engel Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 HVa med å ta tiden mer til hjelp? Du skriver ikke hvor lenge dere har vært kjærester, men MÅ dere flytte sammen ennå da? Hva med å ta det gradvis, tilbring mye tid hjemme hos hverandre, erfar hverdagene en god stund før dere faktisk tar skrittet og flytter sammen på heltid. Jeg tenker at du skal ta usikkerheten på alvor uansett hva den kommer av. Kanskje går det bra, kanskje ikke. Sånn er det nå alltid. Men jeg tenker at jo mer bevisst man er FØR man tar det steget jo bedre. Det er nå en gang utrolig mye mer styr med brudd når man har felles bolig m.m. Spesielt hvis det er barn i bildet, noe jeg ikke vet om det er hos dere? 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Nei, var aldri i tvil. Samme situasjon og alder som deg. Det var en lettelse den dagen vi flyttet sammen. Anonymkode: 98094...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå