Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som kantineassistent og har ekstremt mange arbeidsoppgaver. Det er såvidt vi har tid til pause og mye ansvar ligger på meg. Jeg tjener 170 kr i timen og jeg syns jo det er ganske dårlig mtp. alt jeg gjør.

Hva tjener dere andre i en lignende stilling?

Anonymkode: 1c830...fee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva slags arbeidsoppgaver har du?

Endret av catlover202
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg jobber som kantineassistent og har ekstremt mange arbeidsoppgaver. Det er såvidt vi har tid til pause og mye ansvar ligger på meg. Jeg tjener 170 kr i timen og jeg syns jo det er ganske dårlig mtp. alt jeg gjør.

Hva tjener dere andre i en lignende stilling?

Hvis du ikke har betalt for det, så har du en lovpålagt pause. Utover det så er det ikke vanlig å ha pauser. Jeg jobber med noe helt annet, og har betalt lunsj, så hvis vi har en travel dag blir det å få i seg en skive samtidig som det knattes på tastaturet eller ordnes noe annet. Har et lite hav av arbeidsoppgaver her og, synes det er noe som gjør arbeidsdagen levbar, variasjonen er herlig.

Men 170 kroner i timen er lite, uansett hva man gjør.

Anonymkode: 3440a...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Smøre baguetter, oppvask, kasse, generell rydding, påfyll av automater, levere bestillinger, ta imot varer, teknisk ansvar.. Egentlig alt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Smøre baguetter, oppvask, kasse, generell rydding, påfyll av automater, levere bestillinger, ta imot varer, teknisk ansvar.. Egentlig alt.

Jeg synes du skal være prisgitt for at du har en jobb, når du er ufaglært i denne tiden.

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er faktisk forventet at folk jobber når de er på jobb. En kan ikke ansette flere arbeidere for at de skal sitte på ræva. Men du kunne godt ha hatt mere for timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...