AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hei. Flere her som har barn med exn hvor begge har turnusjobb ? Tenker da på d/a/n, og ikke oljeturnus. Hvordan løser dere dette? Er din arbeidsgiver fleksibel? Anonymkode: 9bf5e...fa1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Fleksible arbeidsgivere til en viss grad, men innimellom er vi avhengige av besteforeldre som heldigvis stiller opp. Holdt det gående i 4 år nå, men leter desperat etter 8-16 jobb fordi jeg er utslitt. Livet vårt har liksom blitt et logistikkprosjekt Anonymkode: b35fb...83c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Jeg er ikke i den situasjonen selv, men kjenner flere som er det. De har til en viss grad fleksible arbeidsgivere, evt de er selvstendig næringsdrivende (fastleger) og er med på å sette opp legevakta selv. Hjelp av besteforeldre, andre slektninger, eller au-pair. Noen (sykehusleger) tror jeg blir hjulpet endel av at de ikke har signert avtaler om utvidet arbeidstid, dvs at de jobber bare 35-37 timer per uke. Når de da har nattevakter på 12-19 timer, blir det ganske mange fridager i turnusen. Men ja, det er mye logistikk, og jeg er glad det ikke er meg... Anonymkode: 4b2ad...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå