Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Hei! Er ofte lat med selvbruningen,så trenger en å nødløsning på tube stående på badet...Lurer på om noen har noen tips til bodylotion med farge? Har sett en fra Lumene,men har ikke testet den....Noen som har testet den? Tar gjerne også mot tips med noen som har litt skimmer i seg. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Heisan. jeg har testet bodylotonen til natusan med farge. Holiday skin.Jeg syntes jeg fikk fin farge av den. men vask godt hendene etterpå viss ikke får du brune flekker. det tar litt tid før den tørker inn i huden, men likevel , den er et billig alternativ til andre dyre merker iallfall.
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Mente du bodylotion med selvbruner i, eller farget bodylotion? Det siste høres veldig klinete ut. Holiday Skin er derimot helt OK.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Muligens litt uklart...Jeg mente FARGET bodylotion. Jeg har faktisk testet ut den fra Natursan. Likte den ikke så godt,men er uansett ikke det det er snakk om. Tenkte på en krem som gir fgarge med en gang og også gjerne litt skimrende. Har noen sett på den fra Lumene? Noen andre merker som har sånne?
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Jeg kjøpte en på makeupstore rett før ferien, den er med shimmer i både sølv og gull så den skulle passe alle hudtoner. Er kjempefornøyd med den, lukter godt gjør den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå