Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Hei! Kan vi ikke starte en tråd hvor vi kan gi hverandre tips om billige og bra produkte?! Noen av de jeg kommer på: *Garnier XXXL volumskum *Loreal Panoramic Curl Maskara *Isa Dora Lip Palette i 3 farger *Lumene Massaging Body Scrub *Maybellines neglealkker *Loreal ElVital shampo og leave-in *Depend overlakk *The Body Shop solpudder *The Body Shop skrubbhansker *The Body Shop øyeskygger med skimmer *The Body Shop koster(spes pudder og rouge kost) * Loreal SublimLift bodylotion m/skimmer
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Nicky Clarke volumskum Glam Shine lipgloss Nutrilift L'oreal bodylotion Nivea dusjolje Nivea dry deodorant Max Factor lash & lift macara Everon lipbalm Det var disse jeg kom på, bruker disse produktene til daglig.
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 L'Oreal Nutrilift og Nutrisoft bodylotioner Dusjsåpene fra Palmolive Deoen fra HTH Hårspray fra Toni and Guy (ikke kjempebillig, men billigere enn hos frisør) Shampo og balsam fra Toni and Guy
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Billig?? Ser ikke en eneste billig ting på denne lista.. Rikinger!!
Ling Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Billig?? Ser ikke en eneste billig ting på denne lista.. Rikinger!! ← Billig og dyrt er relative begreper...
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #7 Skrevet 24. august 2005 Billig og dyrt er relative begreper... ← Ja, derav kommentaren "rikinger".. Folk som synes dette er billig bør snarest begynne å donere penger til GODE formål!!
Amalthea Skrevet 27. august 2005 #9 Skrevet 27. august 2005 Dytter denne opp litt jeg -Maybelline Volum' Express mascara -BodyShop bodybutter -L'oreal todelt sminkefjerner -Vichy produkter fra apotek -First price bomullspads -Lypsyl og må si meg veldig enig i L'oreal glam shine juice!
Amalthea Skrevet 27. august 2005 #10 Skrevet 27. august 2005 (endret) dobbel Endret 27. august 2005 av Amalthea
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #11 Skrevet 27. august 2005 Negllakkene til H&M. Vaseline intensive care body lotion. Dove deodoranter
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2005 #12 Skrevet 27. august 2005 Flere ting: Håndsåpen til First Price Isadora InLiner kajal Revlon Colorstay Eyeliner Revlon øyeskygger
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 28. august 2005 #13 Skrevet 28. august 2005 Sanex Dusjsåpe(10 kr for 500 ml på Europris!!) Labello lipbalm(Rundt 20 kr) Vaselin Intensive Care håndkrem IsaDora øyeskygger Rimmel maskaraer Nivea Lipgloss(lukter deilig og sitter lenge-men er dog litt seige) h&m øyebryns gele
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2005 #14 Skrevet 31. august 2005 Øyenskyggene til H&M er blant de beste jeg har prøvd, svinedyre merker medregnet. Det er massevis av farger, de sitter godt uten å drysse, og de er latterlig billige. Hva mer kan en jente ønske seg?
Gjest Sandra!:) Skrevet 2. september 2005 #15 Skrevet 2. september 2005 Billige produkter som funker kjempe bra: * Garnier Bodylotion(de orange flaskene) * H&M hvit eyeliner(sitter faktisk ganske lenge) * Max Factors maskaraer(særlig 2000 calories) * Lactacyd underlivssåpe * Dove deo * Revlon concealer(striper seg IKKE i det hele tatt!!) * Garnier Fructis Purifying Shampo(fint som dyprens eller om man får fett hår) * Wella hårspray * The Body Shop parfymer(særlig den sjokoladebrune!) * IsaDora, Rimmel og revlon øyeskygger(bruker ikke noen andre enn disse,og de sitter kjempe bra og finnes i mange forskjellige farger) * Nivea øyekrem(aqua-ett-eller-annet,tror jeg. Denne har jeg brukt de gangene jeg ikke har hatt så mye pneger tilovers. Den funker helt greit og til bare rundt 100-lappen) * Adidas dusjgele8den gule)Den er oppfriskende og lukter faktisk lenge etter du har dusjet også * Pantene Pro V balsamer for tørt hår(bruker denne om sommeren når håret mitt blir mer slitt og tørt. Sikkerlig deilig å kunne søse sikkerlig med balsamen!!)
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #17 Skrevet 3. september 2005 Øyenskyggene til H&M er blant de beste jeg har prøvd, svinedyre merker medregnet. Det er massevis av farger, de sitter godt uten å drysse, og de er latterlig billige. Hva mer kan en jente ønske seg? ← Jeg synes øyenskyggene til H&M er latterlig dårlige! Greit at de er billig, men de sitter ikke lenge på og konsistensen er ekkel.
Søtpotita Skrevet 3. september 2005 #18 Skrevet 3. september 2005 Dei gjennomsiktige skrina frå HM der det er 4 augeskyggar i til 49 kroner er utrulig bra iallfall Ellers så synest eg at den grøne ansiktsvaskegelen frå Garnier er god. Og det rosa ansiktsvatnet frå Nivea med aloe vera i. Og eyeliner frå HM.
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #19 Skrevet 3. september 2005 * Depend småflasker med negllakker i alle farver * Yves Rocher Monoi-olje (også kalt tiareolje) fra Hawaii * Rosebud Strawberry Lip Balm (egentlig ikke så bra da den er laget av bare kunstig skvip som petrolatum, lanolin, alcohol, syntetisk voks og naturlig & syntetisk duft - men den lukter iallefall godt og gjør leppene blanke) * Ren mandelolje (Til å smøre inn kroppen med, blande i bodylotion, smøre neglbånd og negler, tørre albuer, hæler, massasje, og å ha i badekaret)
Ellisiv Skrevet 3. september 2005 #20 Skrevet 3. september 2005 Ut av billigere produkter bruker jeg: - øyenskygger fra H&M - en konsulent fra Biotherm var inne på mitt faste pafymeri da de lanserte sminke derfra. Hun sminket de som ville teste det ut, og kom med tips ol. Jeg sverger til Biotherm kroppspleieprodukter og ville teste ut sminken. Hun kommenterte for en lekker øyenskygge jeg hadde og om den var fra Dior! - Body butter fra Body Shop - gjør huden silkemyk og tørker ikke den ut. Jeg har svært tørr hud vinterstid, og denne er et must for meg da. - Rosebud salve - avhengig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå