AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #21 Del Skrevet 15. mars 2021 Du kan kanskje streame «halv åttå hos mig» svenske tv4? Det er vanlige mennesker. Anonymkode: f0e50...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #22 Del Skrevet 15. mars 2021 "Come dine with me" var et supert program. Husker enda hun så serverte roadkill. Jeg lo så tårene rant! Har ikke sett et eneste av de norske, er møkklei kjendiser, særlig de norske. Mulig de engelske produsentene var veldig flinke å finne spesielle folk, de fleste programmene var morsomme! Anonymkode: 83d7d...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #23 Del Skrevet 16. mars 2021 4 stjernes middag med vanlige mennesker hadde ikke jeg giddet å se på. De er jo bare med i 4 programmer, så det er ikke mye inntrykk man rekker å få av de da. Jeg synes det er gøy å se på kjendisene, hvordan de har det hjemme og om de er flinke til å lage mat eller ikke. Anonymkode: f3485...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå