Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe for han i dag. Det har vært en helt vanlig dag. Snakket med min venninne og hun hadde laget god middag til han og sugd han i sofaen. Hun sa at jeg var sær som ikke hadde gjort noe for han i dag, for dette er mannfolka sin dag. Jeg har ikke tenkt noe særlig på dette, men fikk ganske dårlig samvittighet ovenfor min kjære da hun sa dette. Hva mener dere?

Anonymkode: b843a...713

AnonymBruker
Skrevet

Litt skrivefeil. Altså, jeg mener at hun hadde laget god middag til sin mann og sugd han. Ts

Skrevet

Vi har spist middag og hatt sex som innebærer en god bj.. men sånn ser de fleste dager ut uansett så føler ikke det er en spesiell dag liksom

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe som helst. Vi feirer ikke mors/farsdag heller.

Anonymkode: 04fe9...c7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har gått tur og sitter nå i hvert vårt rom og holder på med forskjellige ting, synes sånne dager bare er tull, så det feirer vi ikke. 

Anonymkode: 71e76...181

• Liker 10
Skrevet

Enig i at det er mange sånne tulledager, men dette er jo en av de som virkelig betyr noe. Det er ikke religion, det er ikke overtro, det er ikke kjøpepress fra handelstanden. Det handler bare om å gjøre noe godt for mannen sin. 
selv får jeg kuken sugd regelmessig, men det er altfor mange stakkars menn som aldri får oppleve dette lenger fordi kona ikke gidder. Snakk om egoisme. Derfor trenger vi hvertfall denne ene dagen som er viet til det. Og stiller dere ikke opp for mannen deres i dag en gang, da hadde i alle fall jeg lett etter noe bedre. 
Så igjen damer. Fortsett ikke for sent. Har dere ikke biff i huset, så sørg hvertfall på å gi han en skikkelig blowjob.
Gå ned på kne og gjør en innsats. 

AnonymBruker
Skrevet

Tullete! Ikke noe handelspress osv, nei, men det skaper et sexpress.... Jeg synes denne dagen bare er klein!

Anonymkode: f8f43...7b6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vel, siden han er avgårde i over 1 uke til så er det ikke mye jeg får gjort 😅

Anonymkode: 57bf1...56e

Skrevet

Vi har hatt sex og skal ha middag senere, men nå sitter jeg i sofa og ser på film og han er på rommet sitt og gamer 

AnonymBruker
Skrevet

Er singel akkurat nå, men det hadde helt ærlig vært avhengig av hvordan han håndterte Valentines day. Hadde gitt like mye som jeg fikk.

Anonymkode: 530e5...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja.. Jeg sto ikke opp med minsten, jeg lagde ikke middag og jeg blei sur når han ikke gikk ut for å leke med ungene. 

Men i går så fikk han bj. Og hadde vi ikke blitt bedt til svigers på middag skulle han fått biff også. Men det var helt tilfeldig faktisk, jeg ante ikke at gårsdagen var dagen før biff og bj dag. 

Anonymkode: 15c48...039

Gjest Smeltemann
Skrevet

Spiser biff og drar ned buksa. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Den dagen bryr vi oss ikke om

Anonymkode: 07e20...fbb

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det nærmeste mannen min har kommet en bj i dag er da jeg sovnet bakfull i fanget hans. 

Endret av Ryuk
  • Liker 5
Skrevet

Hvilken dag liksom.. er det en officiell dag dette eller?😄 sykt hvis det er det🤪

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort akkurat det samme for han i dag som han gjorde for meg på Valentine’s:

Drukket 3 glass vin og kjeftet han ut. 

Anonymkode: 2f89f...6be

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (3 minutter siden):

Hvilken dag liksom.. er det en officiell dag dette eller?😄 sykt hvis det er det🤪

En dag som ble opprettet som en mannlig valentines day. 

Anonymkode: 530e5...ab5

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har ikke gjort noe for han i dag. Det har vært en helt vanlig dag. Snakket med min venninne og hun hadde laget god middag til han og sugd han i sofaen. Hun sa at jeg var sær som ikke hadde gjort noe for han i dag, for dette er mannfolka sin dag. Jeg har ikke tenkt noe særlig på dette, men fikk ganske dårlig samvittighet ovenfor min kjære da hun sa dette. Hva mener dere?

Hva jeg mener? Jeg mener at venninnen din er rar. 
hun syntes du er sær som ikke sugde pikken til typen din, fordi det er «Biff og BJ» dagen! Ærlig talt, ser du ikke selv hvor skrudd det er å si?

• Liker 9
Skrevet
Mann333 skrev (26 minutter siden):

Jeg elsker når noen gir meg BJ 

Lagde du bruker for å skrive det?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...