ssilje Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hei dere. Jeg tok AstraZenica vaksinen 3 mars, ble kjempe dårlig samme natten/dagen etter - mens fredagen var jeg i tipp topp form. På onsdag denne uken, akkurat en uke senere ble jeg brått helt motløs, sliten og muskelverk. Og det vedvarer enda. Ringte i dag til koronatelefonen, og fikk time til test. Så det har jeg gjort. Spørsmålet mitt er - er det fler som har opplevd det samme? Vært fin i farta, før det smeller på igjen? Er det en vanlig bivirkning, eller kan jeg ha fått viruset? Har ikke vært i kontakt med noen med påvist korona. Kun vært hjemme og på jobb.
Gjest Tutte Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 (endret) ssilje skrev (43 minutter siden): Hei dere. Jeg tok AstraZenica vaksinen 3 mars, ble kjempe dårlig samme natten/dagen etter - mens fredagen var jeg i tipp topp form. På onsdag denne uken, akkurat en uke senere ble jeg brått helt motløs, sliten og muskelverk. Og det vedvarer enda. Ringte i dag til koronatelefonen, og fikk time til test. Så det har jeg gjort. Spørsmålet mitt er - er det fler som har opplevd det samme? Vært fin i farta, før det smeller på igjen? Er det en vanlig bivirkning, eller kan jeg ha fått viruset? Har ikke vært i kontakt med noen med påvist korona. Kun vært hjemme og på jobb. Jeg tok vaksinen 10 mars. Følte meg helt fin de 2-3 første dagene, men i løpet av helgen så har jeg blitt sliten, blitt stiv og øm i nakken og øm i korsryggen, vondt i hodet, og føler meg generelt som jeg har vært ute på en hard kveld ute på byen i fylla med knall og fall😊 Hadde tenkt til å spørre om det samme her inne. Trodde det var vanlig at disse bivirkningene kom før. Endret 14. mars 2021 av Tutte
Gjest Lija Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Jeg tok den 4. mars og opplever litt av det samme. Ble kjempedårlig første døgnet, så helt fin, men etter en uke fikk jeg igjen samme hodepine og muskel/leddsmerter, spesielt i bena. Men tenker egentlig mest det er tilfeldig og at det kunne skjedd uansett.
Lillepinnsvin Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Tok den for en uke siden. Var dårlig noen dager og ble så bedre. Men nå er jeg på nytt slapp, svimmel og føler tidvis det er litt tungt å puste. Vet ikke hvor lenge det er "greit" at bivirkningene kommer og går.
Anbefalte innlegg