AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Har vært samboere nesten 4 år. Begge er i begynnelsen av 20 årene. I begynnelsen var alt fint og hun var veldig søt og snill. Det har klikket helt for hun på alle mulige områder og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. skjønner ikke hva som hva som har skjedd. Er alle damer egentlig sprø???? Anonymkode: feac1...3df 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Du er sprø hvis du tror du kan få gode råd på bakgrunn av så dårlig informasjon... Anonymkode: 0a9f0...0e4 20
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Det er frivillig å være sammen med henne. Anonymkode: 8a0e5...a42 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Hvorfor hopper du til den troen at alle damer er sprø fordi du har truffet på en kvinne som du kaller sprø? Så hvis èn mann er psykopat og dreper folk, så er alle menn psykopatiske mordere? Anonymkode: e0f46...8d6 17
Gjest Smeltemann Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Her trenger vi litt mere "kjøtt på beina" for å hjelpe deg.
Pia Sofia Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Ja, hvis din dame er sprø, så er nok alle andre med innovertiss det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 hun gråter plutselig, vet ikke hvorfor hun gråter. Er kjempe glad i meg en dag for også bli veldig stille.. plutselig er alt et problem og hun er slettes ikke like søt og snill lengere. Virker som det har klikka helt for hu Anonymkode: feac1...3df
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 Glemte å si jeg er ts. Men dette fortsetter å eskalere og jeg lurer på hva som har skjedd? Hun er egentlig den snilleste jeg noen gang har møtt og nå blitt et monster å ha med å gjøre Anonymkode: feac1...3df
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor hopper du til den troen at alle damer er sprø fordi du har truffet på en kvinne som du kaller sprø? Så hvis èn mann er psykopat og dreper folk, så er alle menn psykopatiske mordere? Anonymkode: e0f46...8d6 Ja, det er rimelig vanlig mentalitet her inne i hvert fall. Anonymkode: 410e9...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har vært samboere nesten 4 år. Begge er i begynnelsen av 20 årene. I begynnelsen var alt fint og hun var veldig søt og snill. Det har klikket helt for hun på alle mulige områder og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. skjønner ikke hva som hva som har skjedd. Er alle damer egentlig sprø???? Anonymkode: feac1...3df Dummeste konklusjonen folk kommer med. Jeg kjenner en i en viss kategori som er sånn dermed er alle i den kategorien sånn. Stikk og lær litt på skolen og kom tilbake da. Anonymkode: 0894e...4ad 2
Gjest Smeltemann Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hun gråter plutselig, vet ikke hvorfor hun gråter. Er kjempe glad i meg en dag for også bli veldig stille.. plutselig er alt et problem og hun er slettes ikke like søt og snill lengere. Virker som det har klikka helt for hu Anonymkode: feac1...3df Høres ut som psyken hennes er ute å kjører. Få henne til lege.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #12 Skrevet 14. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: hun gråter plutselig, vet ikke hvorfor hun gråter. Er kjempe glad i meg en dag for også bli veldig stille.. plutselig er alt et problem og hun er slettes ikke like søt og snill lengere. Virker som det har klikka helt for hu Anonymkode: feac1...3df Har du forsøkt å prate med henne og spørre hvordan hun har det? Anonymkode: e0f46...8d6 10
jabx Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glemte å si jeg er ts. Men dette fortsetter å eskalere og jeg lurer på hva som har skjedd? Hun er egentlig den snilleste jeg noen gang har møtt og nå blitt et monster å ha med å gjøre Anonymkode: feac1...3df Hva er det som eskalerer? Hvordan er hun blitt et monster? Klarer du ikke å være mer konkret enn dette? 2
Virrevirrevapp Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 Hun er vel lei seg, da. Hvordan har hun det? 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 Nei heldigvis er ikke alle damer sprø. Ingen er like men er ofte at folk holder igjen sitt sanne jeg i begynnelsen i et forhold. Så kommer sitt sanne Jeg frem etterhvert. Kan være det er det du opplever nå dessverre. Kanskje best å komme seg vekk. Anonymkode: b9857...443
Gjest GulSol Skrevet 14. mars 2021 #16 Skrevet 14. mars 2021 Hun har nok innsett at hun ikke er fornøyd med noe og pønsker ut forskjellige måter å undertrykke følelsene på til de eksploderer, eller hvordan hun skal få til å dumpe deg som hun er så glad i men ikke klarer å forestille seg et liv sammen med... Så får hun dårlig samvittighet og minner seg selv på at du er en flott kjæreste og hun BØR være fornøyd.... Meeeeen klarer det ikke helt fordi hun egentlig allerede har bestemt seg for at det er over, men det er så mye andre greier å finne ut først. Eller så er hun gravid, men det tviler jeg på. Grattis! Du blir enten far eller dumpa snart.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 Kanskje hun er gravid!??? DA kan kvinner bli sinnsyke 😉 Anonymkode: 70ac7...4de 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #18 Skrevet 14. mars 2021 Det jeg også tenker, det at psyken hennes er helt på tryne. Her om dagen skulle jeg gå forbi henne i dusjen som jeg vanligvis gjør om jeg må forbi, da ble hun helt hysterisk og stoppet ikke å skrike før lenge. hun har alltid sagt hun ikke liker å krangle men hun krangler om alt, hun er aldri enig i noe lenger, hun kan si teite ting som at jeg MÅ huske på å løse døren, skru av vasken???! Med stresset stemme. Hun har påpekt at hun ikke liker folk som sutrer, men er blitt om til en sikkelig sutrer selv! Anonymkode: feac1...3df
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Det jeg også tenker, det at psyken hennes er helt på tryne. Her om dagen skulle jeg gå forbi henne i dusjen som jeg vanligvis gjør om jeg må forbi, da ble hun helt hysterisk og stoppet ikke å skrike før lenge. hun har alltid sagt hun ikke liker å krangle men hun krangler om alt, hun er aldri enig i noe lenger, hun kan si teite ting som at jeg MÅ huske på å løse døren, skru av vasken???! Med stresset stemme. Hun har påpekt at hun ikke liker folk som sutrer, men er blitt om til en sikkelig sutrer selv! Anonymkode: feac1...3df Har du forsøkt å prate med henne og spørre hvordan hun har det? Anonymkode: e0f46...8d6 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #20 Skrevet 14. mars 2021 Har spurt men får ikke noe ut av hu. Hu sier det går bra og piss som ikke stemmer?? Anonymkode: feac1...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå