AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hei! Jeg (J24) og min bestevenn (M25) har vært venner i noen år, og har flere ganger pratet om å prøve på noe mer. Vi vil alt det samme i kjærlighetslivet, og har samme verdier og humor. Vi har dog aldri vært seksuelle med hverandre, og det er denne biten som «står igjen», og vi er begge redde for at dette blir rart. Vi begge tenker dog «WHAT IF» det er ment å være oss? Finnes det erfaringer der fra samme problemstilling? Ber gjerne om at kun de med erfaringer selv svarer, og at andre holder meningene sine til seg selv:) Anonymkode: 722ae...a44
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 M28. Jeg var i en lignende posisjon med en venninne. Syntes til og med hun var veldig seksuelt attraktiv. Vi forsøkte, hun ble forelsket i meg og ville men det fungerte ikke for meg. Klarte aldri å se på henne som noe mer enn en venn, så FF. Det ble ikke rart når vi avsluttet, ikke for min del i hvert fall. Vi fortsatte å være venner frem til livet dyttet oss i forskjellige retninger. Anonymkode: 02e89...590
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Det er oppskrift på katastrofe. Dessverre. Anonymkode: a8ddd...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er oppskrift på katastrofe. Dessverre. Anonymkode: a8ddd...b7d Nja, er det det? Hvis begge tenker på å prøve og er innforstått med at det kanskje ikke fungerer. En må jo regne med muligheten for å bli såret uansett når en går inn i et forhold. Tenker at det avhenger av deres holdninger og forventninger. Sex trenger ikke ødelegge vennskap. Etter min erfaring. Anonymkode: 02e89...590
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Spørsmålet er vel om dere er villige til å risikere vennskapet hvis det ikke funker. Eller hvis det funker for den ene, og den andre ikke vil. Anonymkode: da7e4...75a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei! Jeg (J24) og min bestevenn (M25) har vært venner i noen år, og har flere ganger pratet om å prøve på noe mer. Vi vil alt det samme i kjærlighetslivet, og har samme verdier og humor. Vi har dog aldri vært seksuelle med hverandre, og det er denne biten som «står igjen», og vi er begge redde for at dette blir rart. Vi begge tenker dog «WHAT IF» det er ment å være oss? Finnes det erfaringer der fra samme problemstilling? Ber gjerne om at kun de med erfaringer selv svarer, og at andre holder meningene sine til seg selv:) Anonymkode: 722ae...a44 Vet om flere som har mistet vennskapet sitt slik og angrer seg. Anonymkode: 2c316...3a6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Nja, er det det? Hvis begge tenker på å prøve og er innforstått med at det kanskje ikke fungerer. En må jo regne med muligheten for å bli såret uansett når en går inn i et forhold. Tenker at det avhenger av deres holdninger og forventninger. Sex trenger ikke ødelegge vennskap. Etter min erfaring. Anonymkode: 02e89...590 Min erfaring...2 ganger 😅 Anonymkode: a8ddd...b7d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 Kvinne 24 eller gutt 25 Anonymkode: cfb00...cb3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 Ja, det blir de beste forholdene. Go for it ! Anonymkode: 88b42...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 Jeg er gift og har tre barn med min bestevenn. Er helt fantastisk, selv etter 16 år som samboere. Var helt ufattelig skummelt første gang vi kyssa hverandre, klin edru, men etter det var det bare oss. Jeg er så glad vi tok sjansen! Livet sammen er bare lett. Anonymkode: 3fe2f...6b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå