Gå til innhold

Når kommer neste tiltak til Oslo? Og tror dere tannleger blir stengt ila neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..har prøvd å lete men finner ikke informasjon 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Frisører og tannlege blir mest sannsynelig stengt. Er det eneste som mangler, og de nekter jo å stenge der smitten faktisk skjer.. så da må alle andre butikker/tilbud ta støyten

Endret av Spicymami
  • Liker 3
Skrevet
Ishm skrev (2 minutter siden):

..har prøvd å lete men finner ikke informasjon 

Forundrer meg lite hvis det stenger. Men tiltakene vi har nå gjelder vel en uke til. Sykt hvis de stenger tannleger i hvert fall og som er innenfor helsevesenet. Tannleger utfører svært strengt smittevern. Til og med visir, i tillegg til vanlig smittevernsutstyr. Hvor mye smitte skjer der nå tro..Håpløs avgjørelse . Symbolpolitikk! 

• Liker 1
Skrevet
J.E skrev (21 minutter siden):

Forundrer meg lite hvis det stenger. Men tiltakene vi har nå gjelder vel en uke til. Sykt hvis de stenger tannleger i hvert fall og som er innenfor helsevesenet. Tannleger utfører svært strengt smittevern. Til og med visir, i tillegg til vanlig smittevernsutstyr. Hvor mye smitte skjer der nå tro..Håpløs avgjørelse . Symbolpolitikk! 

Skulle det ikke komme nye tiltak tirsdag neste uke? For oslo

Skrevet
Ishm skrev (5 minutter siden):

Skulle det ikke komme nye tiltak tirsdag neste uke? For oslo

Jeg vet dessverre ikke. Har sjekket på oslokommune.no men finner ingenting om det. Men det varer vel ikke lenge før de innfører disse symbol tiltakene. 

• Liker 1
  • Opprett ny...