AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Altså, har dere ikke vært på besøk hos deres utkårede FØR dere ble sammen, eller ble samboere? Har du aldri dratt på overraskelsesbesøk og sett hvordan det så ut der han bor? Man ser jo veldig fort om en mann er ryddig av seg eller ikke. Har han hauger med klesvask? Ligger det rot overalt? Er sengetøyet rent, eller har han ligget i det samme sengetøyet i flere måneder? Står det skitne kasseroller og tallerker på disken eller bordet? Er det fullt av smuler og søl på disken? Hvordan ser stekeovnen ut? Er det ellers vasket og støvsugd? Og så, når dere endelig har blitt samboere, så er det dama som syter over hvor lite husarbeid mannen gjør? Kommuniserer dere ikke i det hele tatt? Tenkte dere ikke over dette før dere flyttet sammen? Ikke flytt sammen med en som ikke evner å bidra i husarbeid. Anonymkode: 74d98...2f5 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Det kan jo hende svigermor ryddet og vasket før? Skyldig mann her.. Anonymkode: c9905...965 9
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 En del menn er flinke i huset inntil de får seg samboer. Anonymkode: 8f903...cb4 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Mannen min spiste alle middager ute og svigermor vasket klær og tørket støv. Anonymkode: ae701...c5b 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, har dere ikke vært på besøk hos deres utkårede FØR dere ble sammen, eller ble samboere? Har du aldri dratt på overraskelsesbesøk og sett hvordan det så ut der han bor? Man ser jo veldig fort om en mann er ryddig av seg eller ikke. Har han hauger med klesvask? Ligger det rot overalt? Er sengetøyet rent, eller har han ligget i det samme sengetøyet i flere måneder? Står det skitne kasseroller og tallerker på disken eller bordet? Er det fullt av smuler og søl på disken? Hvordan ser stekeovnen ut? Er det ellers vasket og støvsugd? Og så, når dere endelig har blitt samboere, så er det dama som syter over hvor lite husarbeid mannen gjør? Kommuniserer dere ikke i det hele tatt? Tenkte dere ikke over dette før dere flyttet sammen? Ikke flytt sammen med en som ikke evner å bidra i husarbeid. Anonymkode: 74d98...2f5 Det startet vel bra og mannen tok minst 50% av arbeidet. Har aldri gått inn i forhold med en som er eller ser griseteut. Men som tiden går gidder de mindre og mindre...til slutt ender det i kun 1% innsats fra deres side. Før det går så langt syter kvinnen men det ender jo bare med brudd. Anonymkode: 732f6...73d 6
smilo Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Min nåværende samboers ryddige leilighet og matlagingsevner var det som gjorde at jeg falt for ham etter på ha vært på besøk et par ganger. Nå har vi vært sammen i snart 4 år og bodd sammen i over 3år. Fortsatt er han fantastisk. Vi har aldri diskutert husarbeid. Han lager mat i helgene, jeg i ukedagene (de dagene jeg er hjemme før ham som er de fleste) Jeg vasker klær og har ansvaret der, han tørker støv og støvsuger, tømmer oppvaskamaskin og holder benker og bord ryddig og rene. Ute deler vi på oppgavene. Snømåking krangler vi nesten om. Plenklipping er på fellesarealet, men der bidrar vi begge to. MAling av hus i fjor sommer delte vi på. Dekkskifte foregår på dekkhotell for oss begge, og vi vasker hver vår bil. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 smilo skrev (13 minutter siden): Min nåværende samboers ryddige leilighet og matlagingsevner var det som gjorde at jeg falt for ham etter på ha vært på besøk et par ganger. Nå har vi vært sammen i snart 4 år og bodd sammen i over 3år. Fortsatt er han fantastisk. Vi har aldri diskutert husarbeid. Han lager mat i helgene, jeg i ukedagene (de dagene jeg er hjemme før ham som er de fleste) Jeg vasker klær og har ansvaret der, han tørker støv og støvsuger, tømmer oppvaskamaskin og holder benker og bord ryddig og rene. Ute deler vi på oppgavene. Snømåking krangler vi nesten om. Plenklipping er på fellesarealet, men der bidrar vi begge to. MAling av hus i fjor sommer delte vi på. Dekkskifte foregår på dekkhotell for oss begge, og vi vasker hver vår bil. Troll Anonymkode: 82c9c...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Troll Anonymkode: 82c9c...eb5 ? Anonymkode: 8f903...cb4 5
smilo Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Troll Anonymkode: 82c9c...eb5 Det kan du tro, men dette er faktisk sant. Jeg har aldri trollet her inne. Dessuten hadde jeg ikke giddet brukt nick om jeg skulle trolle. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 De beste mennnene å bo sammen med er de som bare har bodd sammen med mamma og flytter ut og sammen med deg. Da kan man bare sette krava med en gang og de har aldri hatt friheten av å bestemme over et hus selv. Anonymkode: 7789a...5ea
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #12 Skrevet 14. mars 2021 Jeg er grisete, mine kjærester har alltid vært mer renslige enn meg 🤣 Anonymkode: a7eca...c47
Hr. Aktiv Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 smilo skrev (22 minutter siden): Min nåværende samboers ryddige leilighet og matlagingsevner var det som gjorde at jeg falt for ham etter på ha vært på besøk et par ganger. Nå har vi vært sammen i snart 4 år og bodd sammen i over 3år. Fortsatt er han fantastisk. Vi har aldri diskutert husarbeid. Han lager mat i helgene, jeg i ukedagene (de dagene jeg er hjemme før ham som er de fleste) Jeg vasker klær og har ansvaret der, han tørker støv og støvsuger, tømmer oppvaskamaskin og holder benker og bord ryddig og rene. Ute deler vi på oppgavene. Snømåking krangler vi nesten om. Plenklipping er på fellesarealet, men der bidrar vi begge to. MAling av hus i fjor sommer delte vi på. Dekkskifte foregår på dekkhotell for oss begge, og vi vasker hver vår bil. Jøss utrolig. Honnør til deg.
Gjest Råååsa Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 Min mann er rotete, men ikke grisete. Jeg visste dette, men det har ingen betydning. Jeg er ufør og har tid, og jeg trives med husarbeid. Og sier jeg til han at han må gjøre ditt og datt, gjør han det straks.
smilo Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 Hr. Aktiv skrev (25 minutter siden): Jøss utrolig. Honnør til deg. Honør til meg? For at jeg fant en ryddig og renslig mann? 3
Hr. Aktiv Skrevet 14. mars 2021 #16 Skrevet 14. mars 2021 smilo skrev (1 minutt siden): Honør til meg? For at jeg fant en ryddig og renslig mann? Mere at du kan samarbeide og bidrar til at dere kan gjøre ting både sammen og hver for dere. 1
smilo Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Mere at du kan samarbeide og bidrar til at dere kan gjøre ting både sammen og hver for dere. Jeg har vokst opp på gård hvor vi måtte hjelpe til både ute og inne fra vi var skolestartere, samt bodd nesten 20 år sammen med en mann som ikke gjorde en dritt inne, men som forventet at jeg stilte opp på alt som skulle gjøres ute. I tillegg var han pendler og borte 2 av 3 uker i det meste av vårt samliv, så jeg er vant til å gjøre det meste som må gjøres uansett. Jeg har brukt mye tid på å bli vant til å sitte i sofaen, mens min samboer lager mat eller rydder. Det sitter fortsatt litt langt inne. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #18 Skrevet 14. mars 2021 Mange rydder jo før de får besøk. Anonymkode: caea5...374
CorvusCorax Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Troll Anonymkode: 82c9c...eb5 Hva mener du er troll med det hun skriver? Det hun skildrer er et helt normalt og sunt forhold - der to personer matcher hverandre. Ha ha. Må le... og blir egentlig litt trist. Om det motsatte er eneste erfaring du har med menn, eller om det er dine tanker, eller om du er en mann som aldri har bidratt selv. Trist. Jeg har selv mer erfaring med ryddige menn enn motsatt. 3
CorvusCorax Skrevet 14. mars 2021 #20 Skrevet 14. mars 2021 Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden): Mere at du kan samarbeide og bidrar til at dere kan gjøre ting både sammen og hver for dere. Det er en selvfølge. Man skal ikke godta noe annet. Man er sammen, man samarbeider - man er et par... Om man er samboere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå