Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjærne fra decleor??? Også Andre merker.. Skal til hudpleier om noen dager, og tenkte jeg skulle investere i en ny rense serie.. Med ell uten tonic. Jeg bruker MD Formulations for sensitiv hud, men jeg føler ikke at jeg blir helt ren av denne.. Det virker som at det bli sittende igjen litt fett.. Andre som opplever dette med denne rensen??? Jeg tåler ikke for sterke produkter.. Blir da stram og rød i ansiktet.. Jeg lurer også på om produkter for sensitiv hud blir for "fettende".. Men hva kan jeg da bruke til min hud?? Hudpleieren min vil ikke behandle min litt fete underhud, før hun har klart å normalisere min sensitive overhud. Jeg ville da få "blodkviser" i ansiktet sa hun.. Hva mener hun med dette?? Jeg vil så gjerne bli kvitt min urene hud før jeg fyller 30. Og gjerne litt av rødfargen også!!! Noen som kan komme med råd til en fortvilet 30 åring??? Av kremer kombinerer jeg med kremen og emulsjonen til Harmonie fa decleor.. Syntes denne er super!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å si at jeg også benytter facial lotion til MD Formulations...

Skrevet

Dette har gjort underverker for min hud: Essential cleansing solution og Multi active toner fra Dermalogica. Dette har hjulpet veldig mot urenheter. Det som også har hjulpet veldig veldig bra, og som i tillegg har redusert mine store porer til et minimum, er Gentle cream exfoliant, også fra Dermalogica. Den bruker jeg 2 ganger i uka. Jeg har tørr og sensitiv hud, som aldri har vært friskere. Anbefales!

Fåes dessuten til ca halv pris hos lookfantastic...

Callie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...