AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Hei, jeg lurer på om noen kan gi tips til en god barnevogn, som også kan brukes i skogen/ulendt terreng da jeg elsker skogstur er (altså på sti) 🤗 Jeg har lett og lett, jeg finner ikke frem i jungelen. Jeg begynner å gi opp å bli litt tullerusk egentlig.😂 Anonymkode: 7cb1c...cee
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Hva med å høre i tråden «den store barnevogn ...» Anonymkode: 29eb7...410 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med å høre i tråden «den store barnevogn ...» Anonymkode: 29eb7...410 Jeg skjønner godt hvorfor man lager en tråd utenom. Man når ikke like godt ut i den tråden, ettersom den er festet og det ikke blir like synlig hver gang noen spør om noe og nytt innhold publiseres 😊 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei, jeg lurer på om noen kan gi tips til en god barnevogn, som også kan brukes i skogen/ulendt terreng da jeg elsker skogstur er (altså på sti) 🤗 Jeg har lett og lett, jeg finner ikke frem i jungelen. Jeg begynner å gi opp å bli litt tullerusk egentlig.😂 Anonymkode: 7cb1c...cee Vi har også lett og lest maaaasse, og valget falt på Britax Go Big 2. Har hørt mye utelukkende positivt om denne 😊 Vil bare tipse om at de har veldig godt tilbud på kombivogn av denne på rudo.no nå 🥳 Ellers har jeg inntrykk av at jo større hjul, jo bedre når det gjelder å trille i ulendt terreng. Lykke til i jakten 🤩 Anonymkode: f7f07...f71 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Vi kjøpte en brukt Emmaljunga Edge Duo(?), den har store og ikke vendbare hjul. Fungerer bra på grus- og skogsvei. Eneste er at kurven under kan ta litt nedi hvis veien er veldig humpete. Anonymkode: 03c3a...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Takk, jeg har forsøkt i finne noen brukt, men det er så vanskelig å finne noe helt, til en ok pris. Mange annnonser ute nå med vogner som er delvis ødelagt, eller manglende, til kjempehøy pris😳 Men hvis det dukker opp en hel duo eller britax til rundt en 3000 så skal jeg absolutt vurdere de, tusentakk for fine tips 😍 Anonymkode: 7cb1c...cee
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Har hørt mye bra om TFK, og tror nok at det er noe som egner seg bra i skog/ulendt terreng😊 Anonymkode: 3f917...b79
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har hørt mye bra om TFK, og tror nok at det er noe som egner seg bra i skog/ulendt terreng😊 Anonymkode: 3f917...b79 😍 Taaak, da ha jeg jo litt forskjellig Anonymkode: 7cb1c...cee
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 Jeg hadde Emmaljunga Mondial duo, og den kom seg frem over alt og var kjempestødig. Finnes med store, tynne hjul og litt mindre (men fortsatt store), bredere hjul. Jeg hadde med de brede hjulene. Den er litt tung, men jeg syntes ikke jeg merket så mye til det egentlig. Man venner seg jo fort til den 😊 Anonymkode: 1aceb...e25 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 Vil anbefale Thule Urban Glide og Tfk mono. Har begge og elsker de. Thule er den beste på demping, men den har ikke mulighet for sportsdel vendt mot deg, noe Tfk har. Har trillet Tfk i hele vinter nå og er super fornøyd. Har også prøvd å jogge lett med den på asfalt, noe den også er grei til. Anonymkode: fc0bf...507
atropos Skrevet 15. mars 2021 #10 Skrevet 15. mars 2021 Det kommer litt an på hva du skal bruke vogna til. I starten kan det være fint med en trehjuls med store hjul. Thule vogner er veldig populært i sportsbyen jeg bor i. De er lette og har plass til løpende bein bak. Bytter du ut tur med ski på vinteren, ville jeg gått for en nordic cab. Der har du vogn, pulk og sykkelvogn i ett. De har en hengekøyegreie til nyfødt, men er litt usikker på hvordan det funker. Vi er veldig fornøyd med den til litt eldre barn.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #11 Skrevet 15. mars 2021 atropos skrev (25 minutter siden): Det kommer litt an på hva du skal bruke vogna til. I starten kan det være fint med en trehjuls med store hjul. Thule vogner er veldig populært i sportsbyen jeg bor i. De er lette og har plass til løpende bein bak. Bytter du ut tur med ski på vinteren, ville jeg gått for en nordic cab. Der har du vogn, pulk og sykkelvogn i ett. De har en hengekøyegreie til nyfødt, men er litt usikker på hvordan det funker. Vi er veldig fornøyd med den til litt eldre barn. Oj😜 det var mye fint utstyr. Jeg skal bare gå vanlig tur jeg, på sti i skogen. Kan jo hende jeg møter en rot eller to. Men det tror jeg skal gå bra🙂 Men takk for tips, jeg visste ikke det fantes så mye😍 Anonymkode: 7cb1c...cee 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Skrevet 15. mars 2021 Britax smile 3 er veldig god å trille på grus og (litt) ulendt terreng. Har ikke testet på ordentlig ulendt terreng🤗 Anonymkode: e1402...723
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har hørt mye bra om TFK, og tror nok at det er noe som egner seg bra i skog/ulendt terreng😊 Anonymkode: 3f917...b79 Ja, den har vi - helt fantastiske hjul, lett å styre i alle typer terreng! Anonymkode: b3844...8e5
Anonym6789 Skrevet 16. mars 2021 #14 Skrevet 16. mars 2021 Vi har emmaljunga edge duo, og veldig fornøyd. Stor i bilen, men jeg er veldig fornøyd siden vi går mye på tur og har også god bagasjeplass under så det er plass til litt handleposer osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå