AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Jeg føler at han presser meg. VI har hatt trekant en gang før, for ca. 6 måneder siden. Det var helt OK, men ikke noe som frister til gjentakelse. Synes det er mye bedre med bare to. Nå sier kjæresten at han vil ha trekant igjen. Jeg sier at jeg ikke vil, og han lurer på hvorfor. Han sier at jeg må stole på han, og mener at hvis det er min egen usikkerhet som hindrer i ha trekant, så må vi ha det for det vil gjøre selvtilliten min bedre. Uansett hva jeg sier så får han meg til å få dårlig samvittighet, for enten så : stoler jeg ikke på han, eller så er jeg usikker på meg selv. Hvorfor er det så viktig å bli TRYGG på å ha trekant? Jeg har ikke lyst til å involvere andre personer inn i vårt sexliv. Det betyr ikke at jeg har dårlig selvtillit og må eksponere meg selv for å få bedre selvtillit (men det er det kjæresten argumenterer med), om det ikke er selvtillit som er problemet så tror han det er pga sjalusi (og derfor sier han at jeg må stole på han, og hvis jeg ikke vil ha trekant så betyr det at jeg ikke stoler på han). Vi hadde det som sagt for en stund siden, og det var ikke noen fantastisk opplevelse for noen av oss. Som sagt var det helt OK, men jeg tror kjæresten hadde forventet at det skulle være mye mer fantastisk. Derfor har han lyst til å gjøre det igjen, med en annen jente for å se om det er bedre (siden han ble litt skuffet over første gang). Jeg mener bestemt at det neppe blir noe bedre, spesielt siden JEG ikke egentlig er noe interessert i å gjøre det. Jeg er heller ikke biseksuell og har derfor ingen interesse av å ha sex med andre jenter. Ikke andre gutter heller. Hvilke argumenter kan jeg bruke? Han har allerede laget tinder for å finne en jente. Anonymkode: 23379...d60 5
Populært innlegg Violetta Skrevet 14. mars 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 14. mars 2021 Du bare sier at du ikke vil. Hvis han ikke kan respektere det er han kanskje ikke noe for deg? Å ha trekant er ikke noe man må og hvis du ikke vil skal du heller ikke gjøre det. 55
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Han overkjører deg. Du sier nei. Du har prøvd det og det var ikke din greie. Det tenner deg ikke. Om han virkelig må ha trekantsex, så må han finne seg en annen dame som vil ha det, da det i ditt forhold ikke passer. Så enten legger han ballen død eller han må gå fra deg. Alle liker ikke trekant, det har ikke med trygghet eller selvtillit å gjøre, men med preferanser. Anonymkode: 2f483...cbe 39
Ulven Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Du blir med på en trekant hvis dere er en jente og to menn kan du argumentere med. Så får du se hva han egentlig er ute etter. Men bottom line er at du ikke skal gjøre seksuelle handlinger du ikke er komfortabel med. Så vil du ikke ha trekant, skal du ikke ha det. Så enkelt som det. 49
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Hva om du foreslår å ta med en mann? Fra revolver til spøk, han respekterer deg ikke. Dumpegrunn i mine øyne. Anonymkode: 16069...8f0 32
Virrevirrevapp Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 Hvis du ikke vil ha trekant mer, må du si fra. 6
Sessan_ Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke lyst til å involvere andre personer inn i vårt sexliv. Det betyr ikke at jeg har dårlig selvtillit og må eksponere meg selv for å få bedre selvtillit Hvilke argumenter du skal bruke? Disse! Det du har skrevet her er alt du trenger å si. Egentlig holder det bare å si «jeg har ikke lyst». Så enkelt. Når det er sagt så syns jeg ikke dette høres ut som noen ålreit kjæreste. Ville sterkt revurdert hele forholdet, når fyren forsøker å manipulere deg til å gjøre ting du ikke vil. 38
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 Var det med en kvinne sist gang? Foreslå at du vil prøve trekant med en mann😉 Anonymkode: 9c8c3...c77 12
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #9 Skrevet 14. mars 2021 Sessan_ skrev (4 minutter siden): Hvilke argumenter du skal bruke? Disse! Det du har skrevet her er alt du trenger å si. Egentlig holder det bare å si «jeg har ikke lyst». Så enkelt. Når det er sagt så syns jeg ikke dette høres ut som noen ålreit kjæreste. Ville sterkt revurdert hele forholdet, når fyren forsøker å manipulere deg til å gjøre ting du ikke vil. Enig. Hårreisende at han overkjører deg sånn. Og i tillegg prøver å få deg til å tro at du er usikker, ikke stoler på han osv fordi du ikke ønsker det samme som han. 😱 Er det andre situasjoner han holder på slik? Anonymkode: 5adf3...fd2 21
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #10 Skrevet 14. mars 2021 En mann som prøver å presse en kvinne (eller omvendt) til noe seksuelt den andre ikke vil, og fortsetter etter et nei, er ikke noe å samle på. Eksen prøvde å mase seg til noe annet, og det VAR SÅ USEXY. Å måtte si nei igjen og igjen fordi det var noe jeg bare ikke ville, det føles vondt. Han har ikke respekt for deg som person hvis han ikke godtar svaret ditt, og da er forholdet egentlig over etter min mening. Anonymkode: a53d1...345 15
RockyRose Skrevet 14. mars 2021 #11 Skrevet 14. mars 2021 Ville sagt ja så lenge det er ein mann med stor penis, det har du tross alt sakna i dette forholdet. Så ville eg dumpa han. Han prøvar å overtale deg til noko du ikkje ynskjer seksuelt, og får deg til å vere problemet. De har allereie hatt trekant for kun kort tid sidan, han burde vere nøgd med det! Hadde mannen min spurt igjen etter eg tydeleg uttrykte at eg ikkje ynskte, så hadde eg bedt han ryke og reise! 15
Katten.2.0 Skrevet 14. mars 2021 #12 Skrevet 14. mars 2021 Han driter i din grense og prøver å manipulere deg til å gjøre noe du ikke er komfortabel med. Dette er overgrepsmentalitet. 24
Gjest Tamsi Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 Si at han kan bruke den tinderprofilen til å finne en ny jente.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #15 Skrevet 14. mars 2021 Han er veldig flink til å få meg til å få dårlig samvittighet. Derfor er det ofte vanskelig å si nei til ting jeg ikke vil. Om det er angst og usikkerhet som hindrer meg så mener at at å gjennomføre vil få meg til å bli sterkere å mer trygg. Om det er sjalusi så må jeg vise at jeg stoler på han. Om det ikke er sterkt angst og usikkerhet så er det vel ikke så farlig å gjennomføre likevel for å gjøre noe fint for han? Uansett hva jeg sier så har han et argument for hvorfor det er lurt å ha trekant. Jeg føler meg presset til å gjøre noe jeg ikke vil. Når jeg sier at han må slutte å presse meg, så sier han at han aldri i verden vil presse meg til noe jeg ikke vil. Og han får meg til å føle meg dårlig fordi jeg antydet at han presset meg. TS Anonymkode: 23379...d60 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #16 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er veldig flink til å få meg til å få dårlig samvittighet. Derfor er det ofte vanskelig å si nei til ting jeg ikke vil. Om det er angst og usikkerhet som hindrer meg så mener at at å gjennomføre vil få meg til å bli sterkere å mer trygg. Om det er sjalusi så må jeg vise at jeg stoler på han. Om det ikke er sterkt angst og usikkerhet så er det vel ikke så farlig å gjennomføre likevel for å gjøre noe fint for han? Uansett hva jeg sier så har han et argument for hvorfor det er lurt å ha trekant. TS Anonymkode: 23379...d60 Du trenger ikke argumenter eller å høre på hans. Bare si fra hva du vil og ikke. Anonymkode: 7e430...402 17
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #17 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg føler at han presser meg. VI har hatt trekant en gang før, for ca. 6 måneder siden. Det var helt OK, men ikke noe som frister til gjentakelse. Synes det er mye bedre med bare to. Nå sier kjæresten at han vil ha trekant igjen. Jeg sier at jeg ikke vil, og han lurer på hvorfor. Han sier at jeg må stole på han, og mener at hvis det er min egen usikkerhet som hindrer i ha trekant, så må vi ha det for det vil gjøre selvtilliten min bedre. Uansett hva jeg sier så får han meg til å få dårlig samvittighet, for enten så : stoler jeg ikke på han, eller så er jeg usikker på meg selv. Hvorfor er det så viktig å bli TRYGG på å ha trekant? Jeg har ikke lyst til å involvere andre personer inn i vårt sexliv. Det betyr ikke at jeg har dårlig selvtillit og må eksponere meg selv for å få bedre selvtillit (men det er det kjæresten argumenterer med), om det ikke er selvtillit som er problemet så tror han det er pga sjalusi (og derfor sier han at jeg må stole på han, og hvis jeg ikke vil ha trekant så betyr det at jeg ikke stoler på han). Vi hadde det som sagt for en stund siden, og det var ikke noen fantastisk opplevelse for noen av oss. Som sagt var det helt OK, men jeg tror kjæresten hadde forventet at det skulle være mye mer fantastisk. Derfor har han lyst til å gjøre det igjen, med en annen jente for å se om det er bedre (siden han ble litt skuffet over første gang). Jeg mener bestemt at det neppe blir noe bedre, spesielt siden JEG ikke egentlig er noe interessert i å gjøre det. Jeg er heller ikke biseksuell og har derfor ingen interesse av å ha sex med andre jenter. Ikke andre gutter heller. Hvilke argumenter kan jeg bruke? Han har allerede laget tinder for å finne en jente. Anonymkode: 23379...d60 Herregud det han sier at det er fordi du ikke stoler på han eller er usikker sier han for å manipulere deg, han er en drittsekk. Du kan også si at vi er mange som rapporterer gutter som er i forhold som er på tinder Anonymkode: de35a...7d1 24
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #18 Skrevet 14. mars 2021 Da sier du at du vil ha med en mann, og at du skal opprette Tinder for å lete etter en. Anonymkode: 4f393...524 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #19 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er veldig flink til å få meg til å få dårlig samvittighet. Derfor er det ofte vanskelig å si nei til ting jeg ikke vil. Om det er angst og usikkerhet som hindrer meg så mener at at å gjennomføre vil få meg til å bli sterkere å mer trygg. Om det er sjalusi så må jeg vise at jeg stoler på han. Om det ikke er sterkt angst og usikkerhet så er det vel ikke så farlig å gjennomføre likevel for å gjøre noe fint for han? Uansett hva jeg sier så har han et argument for hvorfor det er lurt å ha trekant. Jeg føler meg presset til å gjøre noe jeg ikke vil. Når jeg sier at han må slutte å presse meg, så sier han at han aldri i verden vil presse meg til noe jeg ikke vil. Og han får meg til å føle meg dårlig fordi jeg antydet at han presset meg. TS Anonymkode: 23379...d60 Les her https://www.ung.no/Sex/3308_Er_det_greit_å_mase_seg_til_sex.html Anonymkode: de35a...7d1 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #20 Skrevet 14. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han er veldig flink til å få meg til å få dårlig samvittighet. Derfor er det ofte vanskelig å si nei til ting jeg ikke vil. Om det er angst og usikkerhet som hindrer meg så mener at at å gjennomføre vil få meg til å bli sterkere å mer trygg. Om det er sjalusi så må jeg vise at jeg stoler på han. Om det ikke er sterkt angst og usikkerhet så er det vel ikke så farlig å gjennomføre likevel for å gjøre noe fint for han? Uansett hva jeg sier så har han et argument for hvorfor det er lurt å ha trekant. Jeg føler meg presset til å gjøre noe jeg ikke vil. Når jeg sier at han må slutte å presse meg, så sier han at han aldri i verden vil presse meg til noe jeg ikke vil. Og han får meg til å føle meg dårlig fordi jeg antydet at han presset meg. TS Anonymkode: 23379...d60 Hva med å bli litt sinna? Hva med å si at nå er det faen meg nok med sutring og manipuleringsteknikker fra hans side? Kjenner jeg blir kjempeirritert på han på dine vegne. Anonymkode: a69ff...b4f 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå