Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Hadde disse menneskene ikke blitt betalt av store aviser og blader for bildene, så hadde de nok fått svært strenge straffer og forbud mot å være minst en (kilo)meter nær de. Jeg hadde blitt helt gal i hodet om en hel skokk hadde forfulgt meg bare for å ta komprimerende bilder av meg. Og ikke minst er det ekkelt og skremmende der de hopper foran kjendisene, skriker et eller annet og trykker kamera i ansiktet deres for å skremme de så mye at de mister fatningen. Og ikke minst de papatrazziene som forfølger de i trafikken. Husker at Brad Pitt sa at en gang fortalte at en slik bil kræsjet inn i en bil med en hel småbarnsfamilie da de la seg på hjul etter han (de bråsnudde på motorveien og kjørte forbi alle som lå bak han), og det var utrolig flaks at ingen døde. Og den saken hvor paparazziene kræsjet inn i Lindsey Lohan sin bil for å få frem "kule bilder". Har også hørt at noen av barna til disse mest berømte har fått traumer. De er små og forstår ikke hvorfor disse mennene forfølger de (de forstår jo ikke at mamma og pappa er berømte), og foreldrene vil beskytte barna og gjemmer de (som egentlig gjør disse mennene enda skumlere, men da slipper foreldrene i det minste de gærne mennesker som kidnapper eller gjør andre syke ting kjenner igjen barna deres fra bilder i bladene). Bør det bli forbud mot paparazzier (husk at det er forskjell mellom en journalist og en paparazzi)? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/23/...4462#1124814462 Bør det være forbud å kjøpe bilder fra paparazzier? Selvfølgelig bør folk la være kjøpe slike blader (det gjør jeg) men tror folk ikke ser, tenker eller bryr seg om problemene rundt det bildet av kjendisen som kommer på trykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå