AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Har nylig flyttet til ny by, og funnet meg en leilighet et rolig og koselig sted. Her bor jeg alene med en hund av liten rase. Det er et rolig sted, lite trafikk og eldre og familie folk her. Naboen min viser seg å være familie til en av mine nærmeste venner... jenta i denne familien er 11 år gammel og har lyst å gå tur med den lille hunden min. Jeg vet de i utgangspunktet skal være over 16 år gamle, men det er et rolig nabolag og familie av nær venn, og hun er veldig flink og hundevandt.. Uansett, hun kommer gjerne på døra i helgene og ønsker å lufte hunden. Det er ikke noe jeg ber om, men er jo noe som setter stor pris på. Og hunden elsker. Kanskje på sikt når jeg ikke er på hjemmekontor mer, så vil det være noe jeg kan be om for i hverdager, usikker.... Jeg setter stor pris på at hun vil lufte han. Og ønsker å gi noe.. Men hvor mye betaler man for hundepass? Noe de selv oppfordrer ? Hva betaler du? Anonymkode: 6050a...e93
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Jeg gikk ofte tur med nabohunden som ung jente, fordi jeg hadde lyst. Rolig, trygt nabolag, snille naboer og veldig snill og barnevennlig liten hund. Jeg pleide også å få tjue kroner ca. Men dette var da på slutten av 90tallet. Anonymkode: 2198f...5af
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 Mens det er frivillig tenker jeg du bare kan gi henne en sjokoladeplate og kanskje en hundrings en gang i blant. Hvis du spør etterhvert, blir det vel mer aktuelt med betaling. Da kommer det litt an på lengde tenker jeg. Anonymkode: 47fd9...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå