Gjest mailuvenn Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Jeg bruker Outlook Express til mailbehandling, men nå har det plutselig skjedd noe merkelig. Istedenfor at mailen er lesbar med en gang jeg får den, havner all tekst og alle bilder som vedlegg til mailen, og mailen legger seg tom i mappene i Outlook express.. Jeg har ikke forandret på noen innstillinger så langt jeg vet, og forstår ikke hvordan dette har gått til. Noen som har peiling på hvordan jeg skal få den tilbake i 'vanlig' modus, slik at jeg kan lese mailene med en gang uten å måtte åpne vedlegg?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Hmmm... ikke lett å si. Virker som det er en instilling som ikke helt liker deg :-) Hvilken mail er det snakk om da? hotmail? yahoo? Trenger litt mer info for å kunne svare skikkelig. - Hva var det siste du gjorde før den ble sånn? - Installert noe ny programvare? - Åpnet spess mail? Ett forslag er å bytte mailprogram, og gå for Thunderbird i stedet. Mailklienten til de samme som lager Firefox. Den er kjapp, brukervennlig og har eget innebygd spamfilter. Gobi.
Gobi Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 nok en gang, posten over er fra meg... (siden kaster meg ut for kjapt pga idle.. ). .
Gjest emneoppretter Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Det er en online-emailkonto som jeg administrerer gjennom Outlook'en. Jeg kan ikke huske å ha hverken installert eller avinstallert noen programmer nå nylig, og har vært svært påpasselig med å ikke åpne ukjente mailer. Så ikke forstår jeg hva som skjer. Hadde jeg bare visst hvordan jeg kunne 'stilt' mailen tilbake, slik at jeg kunne motta html-mailer og teksten direkte i mailen istedet for vedlegg.. Hmm....
Gobi Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Vel, jeg bruker ikke Outlook Express selv, så har litt problemer med å svare deg, men vil anta at det er en ett eller annet valg i 'options' der du kan velge noe i den duren der. Du får gå gjennom meget nøye og finlese alle felter... Kanskje du finner ut noe ved å kikke på denne linken: http://www.amsat.org/amsat/listserv/express.html .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå