Gå til innhold

Han er 10/10 jeg er 6/10

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er pappa til 2 gutter han har de 50/50 jeg har en gutt på heltid. Han sier han er glad i meg og har gitt meg nøkkel til leiligheten sin, ungene våres har møttes(ikke planlagt da vi ikke har vært sammen lenge) 

Har vært sammen 1 mnd og kjent hverandre i 2 mnd.. 

Det med at vi møtte barna til hverandre er en annen sak. 

Han er kjempe søt og er så utrolig fin! Men nå har han truffet familien min og søstra mi tror ikke forholdet varer da han har fuckboy utseende? 

Han sier han aldri har følt sånn her for noen før. Men det tror jeg ikke på da han sa han hadde funnet den rette til en kompis og han sa ja den har jeg hørt før... 

Han har vært gift og skilt seg for 2 år siden. 

Jeg kjenner til 2 av jentene han har vært sammen med før.. Og har "staket" litt i begynnelsen for å finne ut av hvem han var. Han har kommentert på 3 andre jenter med peneste og fineste og gifer med blunkefjes osv "flørtende"

Så lurer litt på om det har vært noe mellom de.. Det var sånn 1 uke før han møtte meg osv... Så jeg vet ikke? 

Hva tror dere? 

Han er typen som lager mat til meg og steller med meg og er her for meg❤️ brått kan han ta meg med opp fra sofaen og begynne å danse med meg.. Men jeg vil ikke bli såret nå.. Og det vet han, har vært åpen med han om det. 

Han sier han aldri vil såre meg og at skjebnen førte oss sammen og at vi er som skapt for hverandre.. 

Anonymkode: 06d17...23f

Skrevet

Hvem har sagt at du er en 6'er og han en 10'er? Det er vel ingen faglig vurdering, men bare dine tanker.. Kanskje han ser det motsatt og tenker han har skutt gullfuglen?

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Slutt med disse utseende skalaene. 

Skrevet
Catalina Culès skrev (1 time siden):

Slutt med disse utseende skalaene. 

Enig. Det bidrar ikke til noe bra.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil i buksene dine og legger inn aksjer. Ville anmeldt han om han prøvde seg.

Anonymkode: df093...509

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tobarnsfar kan ikke være 10/10. At han har barn fra før hadde vært et stort turn off for meg. 

Anonymkode: 0c64c...df7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tobarnsfar kan ikke være 10/10. At han har barn fra før hadde vært et stort turn off for meg. 

Hvorfor ikke? 🙈 Hvis han er kjempe flink med de og du vet hvorfor det ble slutt mellom han og kona for leeenge siden? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han vil i buksene dine og legger inn aksjer. Ville anmeldt han om han prøvde seg.

Anonymkode: df093...509

Han har gitt meg nøkkel til leiligheten sin og sier han vil kjøpe hus med meg🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Expandable86 skrev (17 timer siden):

Enig. Det bidrar ikke til noe bra.

Greit er bare sånn jeg føler meg, han er alltid glad og herlig alltid positiv selv om alt går dritt🙈

AnonymBruker
Skrevet
Expandable86 skrev (18 timer siden):

Hvem har sagt at du er en 6'er og han en 10'er? Det er vel ingen faglig vurdering, men bare dine tanker.. Kanskje han ser det motsatt og tenker han har skutt gullfuglen?

Det er sant! Han sier jo det at jeg er nydelig og fineste og at han ser ting jeg ikke ser selv osv🙈 han vil ha meg med på bilder hele tiden, men sier jeg ikke er fotogen men han sier joooda det er du

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde gjort meg litt skeptisk. Etter så kort tid, så minner det meg mer om grooming nærmest. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Avvent huskjøp før om minst 2 år. Bare si du ønsker å se om dette blir bra over lengre tid. Se da hvordan ting blir. Ikke la han overtale deg på det. Er viktig å kjenne hverandre ut og inn før store forpliktelser.

Utseende kommer ant på hvem som ser. Du får bare stole på at han syns du er vakker. Viktig å ikke snakke seg ned og sammenligne seg med andre.

Anonymkode: 9198f...60a

• Liker 5
Skrevet

Du vurderer ham til 10/10 fordi du er forelsket/fascinert og usikker på deg selv samtidig. Alt dette gjør at du rangerer ham høyere enn hva en objektiv betrakter ville ha gjort.

Samtidig vurderer du deg selv lavere enn en objektiv betrakter ville ha gjort. I utgangspunktet vurderer nesten alle seg lavere enn hva de reellt sett er. Deretter sammenligner du deg med ham (ref. forrige avsnitt) og du belaster deg selv gjennom usikkerhet. Dermed ender du på 6/10, mens du kanskje er 7/10 eller 8/10.

Tenk deretter at han kanskje er forelsket/fascinert av deg, og vurderer deg høyere enn den objektive vurderingen. Mens han, som de fleste, ikke er helt fornøyd med seg selv. Dermed ender dere til slutt nokså likt, etter at alle disse menneskelige mekanismene har støtt mot hverandre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alt for tidlig å gjøre etter kun ÉN måned. 

Anonymkode: e0e58...32f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Rødt flagg uten tvil!!

Anonymkode: df3a7...db7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor ikke? 🙈 Hvis han er kjempe flink med de og du vet hvorfor det ble slutt mellom han og kona for leeenge siden? 

Det er min mening. Jeg ville aldri datet en som har barn. Uansett hvor "flink" han er. 

Har han barn, bør han også finne ei med barn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 15.42):

Du glemmer at barn ikke går fysisk ut over menn som det gjør med kvinner. Mannen gjør jo ikke annet enn å plante frø, og trenger ikke vrenge kroppen sin for å presse ut en svær dings.

Så kan det være at fedre får litt mindre søvn, men generelt vil de kunne beholde samme fysikk og utseende som før de fikk barn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Etter 1 måned? 😳

Anonymkode: 2b776...58f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er det for tidelig?

Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Greit er bare sånn jeg føler meg, han er alltid glad og herlig alltid positiv selv om alt går dritt🙈

Hvor fant du han?? Høres herlig ut!

Men jeg skjønner at du er skeptisk jeg. Ikke pga utseendet, men fordi jeg hadde trodd han var for bra til å være sann. Typ, man kjøper hus og så blir han en djevel rett etter innflytting. 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...