Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en venninne for første gang på flere måneder til middag. På grunn av pandemien har vi ikke møttes på en veldig lang stund, og jeg har alltid visst at hun bryr seg om utseendet, men det har ikke vært på nivået som det er nå. 

Merket sist vi var sammen at hun speilet seg konstant. Hun satt ovenfor et speil og så seg i speilet absolutt hele tiden. Det er veldig forstyrrende å ha samtale med en som kun ser på seg selv. Hun ville sitte på en spesifikk plass (jeg satte meg der først, men hun ba om å bytte plass, og det tror jeg er pga speilet). Altså, det er så rart. 

I tillegg snakket hun enormt mye om et par andre jenter i nær relasjon som hun synes er så pene, vakre og tynne. 
Jeg har alltid visst at hun er opptatt av utseendet, men nå virker det som det tar over «livet» hennes og hele greia var bare så utrolig merkelig. Jeg blir veldig ukomfortabel av såpass mye utseendesnakk, speiling og synes bare det er synd at hun har blitt så enormt fiksert på det.. 

Har dere noen tips til hvordan jeg kan legge dette frem for henne? Synd om det skal ødelegge en ellers god relasjon, men kjenner at jeg ikke klarer å treffe henne slik det har blitt.. 

Anonymkode: 15f23...f25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan hun slite psykisk, tror du? En venninne av meg ble sånn, men da var hun psykisk syk.

Anonymkode: 66413...fba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner også ei slik. Hun ser aldri på meg når hun prater til meg , men ser på seg selv i speilbildet bak meg (vindu osv). Jeg har ofte måtte snu meg for å se hvem hun snakker til når hun snakker til «meg». Oppdaget at hun speilet seg selv i vinduet. Dette har skjedd opp til flere ganger.

Truffet henne ett par ganger på treningssenter og må alltid sjekke seg selv i speilbildet når jeg snakker med henne. Nå klarer jeg ikke å snakke med henne, prøver å unngå henne pga hun er blitt så overflatisk og selvopptatt . Dama er midten i førti årene. 

Anonymkode: 66073...883

AnonymBruker
Skrevet

Narsisister

Anonymkode: 83e79...b0d

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne som ble litt sånn. Veldig fokus på det å være mest sexy som mulig. Hun er psykisk syke da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...