AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Pga samvær med barn så skal jeg hente med tollstasjonen i svinesund, altså ikke dra inn til Sverige. Usikker på hvilke avkjøring som blir riktig å følge? Når jeg ser på nettet så kommer svenske adressen opp og informasjon at en da må dra inn til Sverige, men det skal jeg ikke. Noen som vet? Anonymkode: 3138f...6d7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Hvis du kommer på E6 så kan du ta av på siste avkjøring, da kommer du til tollstasjonen. Mener det står at det er siste avkjøring før du kjører over landegrensen. Eller så kan du kjøre på den gamle veien (som jeg ikke husker hva heter) og da svinger du til høyre på den lange sletten, det er skiltet, også kommer du til tollstasjonen. Anonymkode: ebb48...76f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pga samvær med barn så skal jeg hente med tollstasjonen i svinesund, altså ikke dra inn til Sverige. Usikker på hvilke avkjøring som blir riktig å følge? Når jeg ser på nettet så kommer svenske adressen opp og informasjon at en da må dra inn til Sverige, men det skal jeg ikke. Noen som vet? Anonymkode: 3138f...6d7 Det er en tollstasjon på norsk side og en på svensk side. Hvis du skal til den norske så skal du svinge av mot Sponvika. Det er avkjøringen etter den til Halden. Kjør forbi avkjøringen til Halden og sving av på avkjøringen etter. Anonymkode: 52722...1e5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Om jeg kjører av mot Halden.. så kjører jeg eventuelt den gamle veien ? " redd for å plutselig havne i Sverige". 😅 Anonymkode: 3138f...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå