Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og kjøper du noe fast, eller bytter du ofte?

Anonymkode: 18792...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veksler mellom Pureology Hydrate og strenght. Har brukt Pureology i mange år og er veldig fornøyd. Dyrevennlig og sulfatfritt. Bruker også Fudge lillasjampo ca en gang i uka for å holde fargen kald. Vurderer å teste Maria Nila også siden det er litt enklere å få tak i. Ingen norske nettbutikker har Pureology lenger og lookfantastic og feelunique som jeg pleier å bestille fra har blitt så treige å sende. 

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Grown Alchemist sin Detox-serie (shampo og balsam), jeg ville ha noe ekstra ok før jeg gifter meg i sommer. Men syns prisen er stiv for resultatet.

Normalt bruker jeg Lush sin shampo- og balsambar, og det fungerer absolutt like bra for meg. 

Anonymkode: 09b4b...88f

Skrevet

Joico Defy Damage både Shampo og balsam. Elsker disse

AnonymBruker
Skrevet

Bytter hele tiden(så fort jeg er tom altså), liker å prøve nye produkter. Akkurat nå har jeg Kevin Murphy Plumping.

Anonymkode: 70a0f...dc1

Skrevet

Bruker ikke noe fast, liker å prøve nye produkter og merker.

Kjøper både fra butikk og på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ofte tilbake til joico, men prøver ofte ut forskjellig ja. Nå har jeg vel en del fra joico og noe fra goldwell, kur fra redken og by noor.. 

Anonymkode: 12ea2...b25

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kommer ofte tilbake til joico, men prøver ofte ut forskjellig ja. Nå har jeg vel en del fra joico og noe fra goldwell, kur fra redken og by noor.. 

Anonymkode: 12ea2...b25

Har du brukt Joico Joifull? Jeg forsøkte den fordi den var billigere enn defy damage,  men den gjorde håret mitt skikkelig statisk..

AnonymBruker
Skrevet
Fame skrev (1 time siden):

Har du brukt Joico Joifull? Jeg forsøkte den fordi den var billigere enn defy damage,  men den gjorde håret mitt skikkelig statisk..

Kanskje det er det de mener med joyful? 😆

Jeg bytter på ulike merker, både fordi jeg har tørrere hodebunn på vinteren og fordi håret blir så dødt om jeg bruker samme altfor lenge. 

Anonymkode: 4b9ba...403

AnonymBruker
Skrevet

Nå bruker jeg kun Nisim for å se om det kan hjelpe på hårtap.  Bruker en eller annen balsam fra Kerastase noen ganger etterpå. 

Anonymkode: d31d6...89c

AnonymBruker
Skrevet

Har gått over til Define sitt nye merke Rå Havtang. 

image_46_2.jpg

Anonymkode: 5e76d...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oribe sin svarte sjampo. Den klarer å holde hår og hodebunn unna å bli kjempetørt gjennom vinteren

Anonymkode: 93627...9a5

AnonymBruker
Skrevet

Hairjazz

Anonymkode: 45d8f...965

AnonymBruker
Skrevet

Bruker denne serien her. Den lukter himmelsk, og holder mitt ellers flokete og uregjerlige hår, mykt og flokefritt 😍 

393C21D9-5D4B-4B96-96BE-CA30575CBA38.jpeg

Anonymkode: 1ec45...375

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kerastase

Anonymkode: 20dff...313

AnonymBruker
Skrevet

bruker shampo i fast form med eddik rinse. Håret har aldri sett bedre ut, og hodebunnen er ikke lenger tørr og flassete. Gikk fra tradisjonelle frisørprodukter som Kerastase og Redken, via  Acure uten parabener som jeg kjøpte på iherb, til fast shampo. Var innom Lush sine, men de lukter for mye, så nå er det noe danske hippiegreier som jeg kjøper på Lesstrash eller Beeco, husker ikke hvilken i farten. Kommer aldri til å gå tilbake til de "store" merkene.

Anonymkode: 87540...27f

AnonymBruker
Skrevet

Head and shoulders og first price balsam.

K31

Anonymkode: 8ad30...2bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.png.c094a1a81c2680dc2dd2cbbf01364e17.png

Stort pluss at Bynoor blir produsert i Skandinavia.

Anonymkode: e9177...56b

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (23 minutter siden):

693E1DD8-FE32-4E26-9721-8781C60F9877.jpeg

Den kom dårligere ut enn first price shampoen i en test som var gjort av sjampoer🙊

Anonymkode: 18792...a73

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...