Gå til innhold

Hvorfor har ikke regjeringen vett nok i hue til å nekte bruk av hytta i påsken i år også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor lar Erna og co Oslofolk lov til å komme på hytta rundt om i alle bygder i Norge å spre smitten sin dit det ikke finnes corona?? Hvorfor i helvete skal noen småting stenges ned når så store ting som masseinvadering med smittefolk til smittefrie områder?? 

Blir gal av denne regjeringen, dette ender opp med masse smitte i bygdene også pga en regjering som ikke er moden for å styre et land!! 

Når de nå slipper løs Oslofolk så får de faen åpne opp hele Norge igjen, slik de holder på nå er sinnsykt.... 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, det kan man jo ikke, for stemmegiverne til de borgerlige partiene må jo få lov til å bruke hyttene sine. De godt etablerte, og som ofte stemmer høyre, skal jo ha minst mulig konsekvenser må vite. 

Endret av Capt. Obvious
  • Liker 6
Gjest Lunaris
Skrevet (endret)

Forleden dag så jeg en svensk bil på parkeringsplassen ved butikken. Bobiler er det overalt, og en handlende med britisk aksent i matbutikken... Snakka nylig kort med en svenske som var innom over grensa iløpet av helga, sa han. Jeg trodde faktisk at grensene mellom Norge og Sverige var stengte. Regjeringen vakler frem og tilbake og har null kunnskap om smitte og smitteforebygging.

Er ikke engang klargjort for folk at man selv og ungene skal i karantene når man testes for, og har mistanke om, corona... Der sender de gullungene sine på skolen mens de selv venter svar på Coronatesten. 

Det vi har lært av dette, er at folk er mye mindre oppegående og intelligente enn antatt, og at innbyggerne her i landet må ha alt inn med teskje. Gjerne flere ganger om dagen. Er noe med den egoistiske tankegangen også, de tenker ikke på om de smitter andre, det er kun seg selv de tenker på. Ene dagen går folk rundt med munnbind, den neste ikke. 

Resultatet ses et par uker etter påskeferien, det skal bli «spennende»...

God påske

Endret av Lunaris
Skrevet
Lunaris skrev (1 minutt siden):

Forleden dag så jeg en svensk bil på parkeringsplassen ved butikken. Bobiler er det overalt, og en handlende med britisk aksent i matbutikken... Snakka nylig kort med en svenske som var innom over grensa iløpet av helga, sa han. Jeg trodde faktisk at grensene mellom Norge og Sverige var stengte. Regjeringen vakler frem og tilbake og har null kunnskap om smitte og smitteforebygging.

Er ikke engang klargjort for folk at man selv og ungene skal i karantene når man testes for, og har mistanke om, corona... Der sender de gullungene sine på skolen mens de selv venter svar på Coronatesten. 

Det vi har lært av dette, er at folk er mye mindre oppegående og intelligente enn antatt, og at innbyggerne her i landet må ha alt inn med teskje. Gjerne flere ganger om dagen. Er noe med den egoistiske tankegangen også, de tenker ikke på om de smitter andre, det er kun seg selv de tenker på. Ene dagen går folk rundt med munnbind, den neste ikke. 

God påske

Enkelte grupper har unntak, selv om de har blitt mange færre, så det er jo ikke noe uvanlig at man treffer noen få svensker nå. 

Briten kan like gjerne være fastboende i Norge, ser ikke akkurat hva som er så uvanlig med det. Er mange briter på min jobb, de bor i Norge. 

• Liker 3
Skrevet
Capt. Obvious skrev (2 minutter siden):

Enkelte grupper har unntak, selv om de har blitt mange færre, så det er jo ikke noe uvanlig at man treffer noen få svensker nå. 

Briten kan like gjerne være fastboende i Norge, ser ikke akkurat hva som er så uvanlig med det. Er mange briter på min jobb, de bor i Norge. 

Mange svensker og. 

• Liker 1
Skrevet
Lunaris skrev (52 minutter siden):

God påske

Litt av problemet er jo nettopp det at det kommer nye beskjeder med teskje flere ganger om dagen. Det når et metningspunkt og da gidder ikke folk å følge med hva som gjelder lenger. Når du må slå opp på en nettside før du går ut døren har det gått for langt. Folk «bryter» regler rett og slett fordi de ikke vet at de er der. Reglene er så mange, så skiftende og med så mange unntak at folk gidder ikke følge med lenger. 

• Liker 4
  • Opprett ny...