Gå til innhold

Slettet papirer hos fvk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd i min sak, har mekler gjort dette selv eller er dette noe som gjøres jevnlig?

Anonymkode: f78f5...27f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de gjør det jevnlig i saker der det ikke har vært kontakt på en viss tid. Jeg ringte fvk for en samtale/råd nå i høst. Vi skilte oss i 2013, og hadde da flere samtaler både alene og sammen. Nå hadde de ingenting av dette lenger. 

Anonymkode: 291e9...91d

AnonymBruker
Skrevet

Familievernkontoret er ikke en lovpålagt tjeneste, og er ikke regulert av noen lov, derfor har de ikke lov til å ha et arkiv i det hele tatt. Det vil si at absolutt ingenting blir lagret eller arkivert hos familievernkontoret.

Anonymkode: 13420...351

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Familievernkontoret er ikke en lovpålagt tjeneste, og er ikke regulert av noen lov, derfor har de ikke lov til å ha et arkiv i det hele tatt. Det vil si at absolutt ingenting blir lagret eller arkivert hos familievernkontoret.

Anonymkode: 13420...351

Det er feil. 

Ved terapi føres journal.. Denne slettes etter 3 år. 

Ved mekling skrives ikke journal.

Familievernkontor er lovpålagt for alle kommuner 

Anonymkode: ae6e2...360

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror de gjør det jevnlig i saker der det ikke har vært kontakt på en viss tid. Jeg ringte fvk for en samtale/råd nå i høst. Vi skilte oss i 2013, og hadde da flere samtaler både alene og sammen. Nå hadde de ingenting av dette lenger. 

Anonymkode: 291e9...91d

Gjaldt fra 1 år før. 

AnonymBruker
Skrevet

Siste time var september 2019. Og til september 2020 så var papirer borte. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Siste time var september 2019. Og til september 2020 så var papirer borte. 

Var det mekling? Det skrives ikke journal på mekling. Dere fikk meklingsattest regner jeg med 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var det mekling? Det skrives ikke journal på mekling. Dere fikk meklingsattest regner jeg med 

Flere samtaler om samarbeidet, ca 5 samtaler. Far ble flere ganger rimelig ufin og jeg kunne ønske det var dokumentert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere samtaler om samarbeidet, ca 5 samtaler. Far ble flere ganger rimelig ufin og jeg kunne ønske det var dokumentert. 

Det kan uansett ikke brukes til noe.

Anonymkode: 5f1ba...983

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge de lagrer journalen når man har gått på sinnemestringskurs gjennom familievernkontoret? Terapeuten fortalte meg det men jeg kan ikke huske det. 

Anonymkode: 4be35...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...